zondag 15 januari 2023

DAK #73 herinnering

Hallo blogmaatjes,

Bij de lopende challenge van Do-Al(l) Kreatives willen we een sneeuwman op de kaart zien. 

Voor mijn voorbeeldkaart heb ik de digi 'snowmen selfie' van onze sponsor SheepSki Designs gekleurd met Derwent Coloursoft. De randen van de mutsen heb ik bewerkt met snow effect van Nellie Snellen. 


Ik heb de digi in een rood lijstje gezet, hieronder een mooi ijskristallen vierkant geplakt en de basis gemaakt met een Dutch Doobadoo stencil. Omdat ik de buitenrand van dit stencil heb gebruikt, is de kaart ruim
18 centimeter in het vierkant. Toen kwam ik er achter dat ik daarvoor natuurlijk geen passende envelop had, dus ook die maar meteen een op maat gemaakt.

Jullie hebben nog 2 weken de tijd om met deze challenge mee te doen.

Challenge:
Simply Create Too #186 snow much fun
ABC Christmas challenge anything Christmas

Een fijne zondag!

Crealiefs, Caroline

Dutch Doobadoo 470.713.183
Amy Design ADD10288
Studio Light SL-ES-CD446 
Joy Crafts 6002/1495


15 opmerkingen:

  1. Mooi model kaart met de gezellie sneeuwmannen zo bij elkaar!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou dan komt er nog eens een kaart binnen als je die mag ontvangen…supermooi is hij en ook het plaatje is zo vrolijk ingekleurd Caroline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige winterse kaart als reminder Caroline .
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. mooie reminder, leuk zo'n grote maat kaart.
    gr alma

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaart heel gaaf! De leuke digi is mooi gekleurd, mooie papiertjes gebruikt en het model is ook alzo leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schandalig veel gemist bij je Caroline, sorry ik ga mijn leven beteren.
    Had ook niet zo'n lekkere start van het nieuwe jaar. Onhandig een grote maat kaart maar je hebt het handig opgelost! Hele leuke digi is dit en mooi winters kaartje!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje en die digi is zó ontzettend leuk.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een leuke kaart Caroline.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart met de leuke digi, de tekst past er perfect bij,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leukerd met al die grappige sneeuwpoppen Caroline. Oja dat overkomt mij ook regelmatig dat ik een kaart maak en geen passende envelop. Gelukkig zijn we creatief hihi.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk deze kaart met al die vrolijke sneeuwpoppen op de foto! Dank je wel voor de prachtige kaart die hier bij mij staat te pronken!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hij is zo gaaf deze digi! Je kaart is er heel leuk mee geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Fabulous card!
    Thanks for playing at the ABC Christmas Challenge!
    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline