maandag 9 januari 2023

Jurken

Hallo blogmaatjes,

Deze week begin ik met een kaart die mijn tante ontving voor haar verjaardag.


Zoals jullie zien, heb ik de jurken in twee modellen gemaakt. De plooien van de rok vallen anders. Bij de ene jurk heb ik de rok aan één kant vanaf de zoom schuin naar boven laten lopen, anders had ik 'stof' 😀 tekort.

Het was een fijn weekend. Zaterdag hebben we bij mijn moeder gegeten. Gisteren hebben we met mijn schoonfamilie een wandeling gemaakt en hebben we met z'n allen bij Voor Anker (een landgoed van de familie Zeeman) geluncht. Het restaurant ligt midden in de mooie natuur en het was lekker weer om daar naar toe te lopen.

Binnenkort heb ik nogal wat verjaardagskaarten nodig dus ik ga snel naar mijn hobbykamer.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

18 opmerkingen:

  1. Leuke verjaardagskaart met de zomerse jurkjes Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beeldige jurkjes Caroline!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave kaart, de jurkjes zijn mooi geëtaleerd op het dp, de rechter jurk is haut couture met de schuine zoomlijn (goed bedacht!).
    Heerlijk zo'n weekend, daar krijgt een mens energie van.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart Caroline! Jammer dat je "stof" te kort kwam, maar je hebt er een tof modelletje van gemaakt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb net een envelop uit de bus gehaald met jouw postcode, maar ik maak hem pas open op mijn verjaardag! Alvast bedankt!
      Groetjes, Eri

      Verwijderen
  5. Prachtige kaart en hahah stof tekort, geweldig zo zou ik het ook oplossen.
    Echt een fijn weekend heb je gehad.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie jurken op je kaart en je bent zeer creatief geweest om het tekort aan stof op te vangen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke jurkjes op deze mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart. Die jurken zijn zo mooi geworden en slim opgelost.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart met deze twee leuke jurken. Goed opgelost met net te weinig stof…. Fijn dat jullie een gezellig weekend hadden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hahaha ook al coupeuse werk op een kaart, goed opgelost dat "stof" tekort.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuke kaart met de jurkjes, vooral het speciale modelletje. Wij hebben het vandaag ook niet droog gehouden,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk dit kaartje met de jurken. Alweer een tijdje geleden dat ik die stans gebruikte. En het stof tekort heb je goed opgelost! Het klinkt geslaagd, dat etentje. Ik ga het eens opzoeken, dat landgoed...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat leuk zo nu zijn het verschillende jurken geworden goed bedacht
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart met de mooie jurkjes, goed opgelost het stof tekort. Fijn dat jullie zo genoten hebt van het weekend.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke kaart met de hippe jurkjes maakte je Caroline…jullie hadden een gezellig uitje lees ik, superfijn xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline