maandag 27 maart 2023

Gouden paar

Hallo blogmaatjes,

Zaterdag hebben we het 50-jarig huwelijksfeest van mijn tante en oom gevierd en voor die gelegenheid maakte ik deze kaart.

De hoed, het hart en de cirkel zijn gesneden uit roomwit cardstock en gekleurd met pumice stone. Daarna bewerkte ik de randen van de hoed en het hart met gathered twigs.


Het geschulpte hart heb ik bewerkt met een embossing folder met kleine bloemetjes.

In het DP zit een fijn gouden streepje en ik heb dit gemat op goud spiegelkarton. Hiervan heb ik ook de cijfers en hartjes gesneden.

De kaart doet mee aan challenge #178 van Kaartjes Inspiratie Challenges.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Hoed: Sizzix tailored 666289
Cirkel: Creative Craftlab CCL-ES-CD469
Harten: Spellbinders
Cijfers: Ali

19 opmerkingen:

  1. Schitterend kaartje heel mooi voor deze gelegenheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een sfeervolle sjieke kaart maakte je voor dit mooie jubileum Caroline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige chique huwelijkskaart voor het gouden paar, Caroline
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het een heel stijlvolle kaart, mooi gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie, chique trouwkaart heb je gemaakt, leuk het hart met embossing,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, subtiel en heel elegant is deze prachtige kaart Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart voor het gouden paar. Heel chique!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oeh, wat een chique kaart, heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schitterende kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  10. schitterende kaart!!
    ook je vouwkaarten gezien: mooi papier heb je gebruikt. mooi geworden.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt een hele mooie kaart voor je oom en tante gemaakt. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel fijntjes en mooie sfeer een hele mooie bruidskaart Caroline!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige chique kaart heb je gemaakt voor je oom en tante Caroline!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja... goud past natuurlijk perfect bij 50 jaar. Heel lief en mooi romantisch kaartje heb je gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie stijlvolle kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuk kaartje
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt kaarten inspiratie challenge

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline