maandag 6 maart 2023

Vakjes

Hallo blogmaatjes,

Deze week start ik met een kaart gemaakt met een rechthoekige layout mal van Marianne Design die ik een paar weken geleden bij een vriendin kocht.

Voor de vakjes gebruikte ik een 3d knipvel van Le Suh dat al jaren in mijn map zit. De plaatjes zijn heel mooi, maar ik vind ze behoorlijk groot. Ze stammen nog uit de tijd dat ik enkel een 3d plaatje gebruikte op een kaart. Kun je nagaan hoe oud ze zijn 😊😄


Bij de challenge van
Knutsels & kadootjes willen ze vakjes zien en daar heb ik deze kaart geplaatst.

Met de boots kaart sta ik in de top 3 bij 2 Sisters on the blog!


Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

23 opmerkingen:

  1. Wat mooi deze rozen kaart, en van harte gefeliciteerd met je topper die kaart was ook zeer mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart en die plaatjes herken ik nog wel, ik had mappen vol. En gefeliciteerd met je kaart, hij is echt zo leuk!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. helemaal leuk zo'n vakjeskaart
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat plaatje is perfect voor deze lay-outmal, mooie kaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de layout mal mooie plaatjes heb je erin verwerkt
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige kaart heb je gemaakt heel mooi met de rozen, Gefeliciteerd met je topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtige kaart en gefeliciteerd met je toppertje Caroline

    gr karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige vKjes kaart Caroline.
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtig al die rozen in de vakjes en je boots kaart is echt een topper!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk! Zo kun je een knipvel natuurlijk ook heel goed gebruiken. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi verwerkt die prachtige plaatjes, echt een beauty van een kaart met alles vakjes! van harte met je topper, verdiend natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart met deze leuke rozenblaadjes. De vakjes erg leuk opgevuld. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dat is dus al even geleden Caroline deze plaatjes, hihi maar ja de jaren vliegen ook voorbij! Nu kon je ze mooi gebruiken in je vakjes kaart! Je boots had ik wel gezien en is een prachtig kaartje en terechte top 3 winner!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige kaart met al die rozen. Een goed idee om er deze plaatjes voor te gebruiken.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie vakjeskaart en het papier komt zo mooi uit!
    En nogmaals gefeliciteerd met je winnaarsplekje! We waren er samen meteen weg van!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie vakjeskaart met de prachtige rozenplaatjes, hier zijn ze heel geschikt voor,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke kaart met de vakjes en de prachtige bloemen. Bedankt dat je mee doet bij K&K. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een superleuk idee om die grote plaatjes in de vakjeskaart te gebruiken. Hele mooie kerstkaart, is niet te zien dat je hem nog snel moest maken. Gefeliciteerd met je topkaartje, ik vind hem geweldig met die kisten.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Zo gebruik je de knipvellen toch nog. De kaart is heel mooi geworden.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik vind de oude plaatjes vaak nog mooier dan de nieuwe van tegenwoordig en jouw kaartje is dan ook erg mooi geworden…ook gefeliciteerd met je mooie winnende kaartje xx

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuke, romantische kaart is het geworden, mooi!
    Bedankt voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke vakjeskaart heb je gemaakt voor de challenge bij Knutsels&Kadootjes.
    Bedankt voor je deelname.

    Groetjes Nelly (DT K&K)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline