woensdag 28 juni 2023

KKT - 6de schakel

Hallo blogmaatjes,

Vandaag heb ik een kaart voor het Kleurenkaartenteam. Bij het goud van vorige keer heeft Nancy wit gekozen. Ik had een heleboel ideeën en toen ik naar een stans aan het zoeken was, kwam ik deze mooie tak tegen. Iets heel anders dan ik in mijn hoofd had, maar ik kreeg weer een nieuw idee en dit is het geworden!


Om de kaart wat gouddraad gedraaid en daarop het labeltje van Crealies (texto negativo) geplakt.

Jammer dat er altijd een schaduw te zien is in spiegelkarton, maar een betere foto als deze kreeg ik niet.

Bij Martina zien jullie alle deelnemers. Ik probeer later vandaag nog bij jullie te reageren en anders wordt het morgen.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

16 opmerkingen:

  1. Oooo zo mooi Caroline!
    Leuk ook de tekst label met de gouden ondergrond, geeft een sjiek effect xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend kaartje geworden met deze gouden tak/bloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een MOOI kaartje Caroline om iemand een hart onder de riem te steken en dat in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige stans heb je gebruikt. Leuk, dat gouddraad en het labeltje.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een beterschapskaart, nooit aan gedacht. Ze is mooi geworden
    LIefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey Caroline,
    Wat een mooie wit-met-goud-kaart heb je gemaakt! Tja, goud fotograferen is niet altijd gemakkelijk.
    Dankjewel dat je mee wou doen met mijn kleurenkeuze deze maand.
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een heel mooi beterschapskaartje in deze kleuren Caroline!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart!! En dat gouddraad dat maakt het helemaal af.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie stijlvolle kaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi CAS kaartje, je moet er idd tegenaan lopen . . .

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gaaf jouw kaart, het gouden draadje maakt het helemaal af. Daar hou ik van verschillende soorten/kleuren goud gebruiken, daar wordt de kaart levendig van.
    Groetjes, nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heel mooi en leuk met dat fijne draad. Spiegelkarton is altijd zo lastig te fotograferen. Maar je ziet in elk geval goed dat het goud is!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie kaart, mooi stansje ook gebruikt! Prachtig dat subtiele gouddraad, staat er heel mooi bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart met die tak, Caroline! Leuk dat je door je stans op een idee kwam.
    En sorry voor mijn late reactie, ik had even geen internetbereik :-)
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline