donderdag 22 juni 2023

Week 25

Hallo blogmaatjes,

Gelukkig heb ik nog kerstkaarten in de wachtrij staan, want het was te heet om te knutselen deze week.


De kaart is geplaatst bij
52 weeks to Christmas.

Mogelijk hebben jullie deze week geen reacties op blogposten ontvangen. Bij een aantal blogmaatjes krijg ik een foutmelding als ik hun blog wil bezoeken. Bij sommige lukt het dan om via een ander kanaal een reactie te geven en bij anderen niet. Dus geen bezoek van mij gehad, sorry maar het me lukt niet en ik hoop dat het snel is opgelost.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

21 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met dit plaatje en de leuke sterrenrand rond het plaatje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje met een mooie stans in de hoek.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gezellige kerstkaart met dit mooie plaatje Caroline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het leuke plaatje en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. prachtige kaart stond er gelukkig nog te wachten , die kon je mooi gebruiken...
    Wat vervelend he als je zo moet reageren.... hopelijk knapt blogger snel op.
    Gezellig dat je vandaag een kerstkaart laat zien bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer een mooie kaart om te laten zie. Dat probleem wat jij benoemt heb ik ook bij sommige blogsters inderdaad heel vervelend.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooie kaart, Caroline! En altijd handig om een beetje vooruit te werken, komt mooi van pas nu het steeds zo heet is.
    Wat vervelend dat je niet kunt reageren op de blogs, ik hoop dat het je snel weer lukt.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kerstkaart Caroline.
    Gelukkig had je er nog een op voorraad.
    Het is inderdaad veel te warm om te knutselen.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie kerstkaart Caroline en ook de herten zoeken verkoeling in net water op je mooie kaart. Blogger kan soms heel irritant zijn, vorige week had ik het ook een paar keer en ik verdwijn ook nog regelmatig in de spam lijsten. Maar gezellig je weer te zien bij 52 WTC , dat is gelukkig wel gelukt.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart Caroline, met dat mooie plaatje en randje! Ik heb ook niks gedaan en ook een voorraadje nog gelukkig.
    Gek he, dat Blogger, ik hoor er meer over.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kaart met het mooie plaatje van de hertjes Caroline!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kerstkaart.zeker handig om er wat in voorraad te hebben. Dat had ik ook deze week.. vervelend van blogger. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kerstkaart met dit leuke plaatje en een gave stans. Soms lukt het reageren alleen op mijn laptop en niet op mijn telefoon,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een mooi plaatje heb je verwerkt op deze kerstkaart.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie rustige kaart Caroline.
    Erg naar als je errors krijgt als je bij een ander wilt reageren. gelukkig heb ik daar geen last van.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Caroline, volgens mij is het opgelost, want eerst kreeg ik inderdaad een melding dat het anoniem was en gelukkig had je dat door en zette je je naam erbij. Maar vandaag stond er gewoon Caroline bij...
    Je kaart is mooi! Fijn dat je wat in voorraad had. Want het knutselt niet fijn als het zo heet is...hier net zo hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooie kerstkaart met een fijne sfeer.
    Ik zag al dat je bij mij "anoniem" (gelukkig schreef je je naam erbij) had gereageerd, heel vervelend als je zo moeilijk moet doen om een reactie achter te laten, hij wordt extra gewaardeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Caroline,
    Gelukkig heb je ook zo'n voorraadje kerstkaarten voor als het een keer niet lukt. Deze is een leuke winterkaart geworden.
    Ik heb ook één vriendin waarbij ik niet op haar blog geraak. Soms lukt het door dan met een andere provider te werken, maar ook dat gaat niet. Deze problemen lossen zichzelf soms op na een tijdje...
    Ik kreeg deze week wel een bericht van jou. Succes! Hopelijk lukt het snel terug weer...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat 'n prachtige Kerstkaart is dit Caroline. Mooi plaatje en ik vind je stans supermooi! Ook je mannenkaart hieronder is heel toepasselijk en gaaf!
    Fijne dag vandaag en alvast een goed weekend gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Heel mooi met dit sfeervolle plaatje !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een mooie kaarten heb ik gemist bij je Caroline.
    Als ik tijd heb zoek ik juist de koelte van binnen op en
    freubel wat...

    Wat leuk voor je dat in het team van kleuren met potloden
    komt. Gefeliciteerd !!

    Groetnis fan Ina

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline