zondag 1 september 2024

DAK # 93 In de lucht

Hallo blogmaatjes,

Bij Do-Al(l) Kreatives begint vandaag een nieuwe challenge met als thema 'in de lucht'. Denk hierbij aan een luchtballon, een vliegtuig of een vogel zoals op mijn voorbeeld.



Op Paint-On papier (Clairefontaine) stempelde ik de mus en tekst van Studio Eelz (Ilse Hoekstra) en ik heb gekleurd met Derwent Chromaflow potloden. Wat een genot om daar mee te kleuren! 

Ik heb twee challenges gecombineerd, want dit is ook mijn inspiratie kaart voor de lopende Kleuren met Potloden challenge. De kleurnummers die ik heb gebruikt, kun je daar vinden!

Jullie hebben tot en met 30 september tijd om aan de DAK challenge deel te nemen.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Challenge:
Knutsels en Kadootjes Al wat vliegt

13 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart met die mooie vogel!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo zeg, wat heb je die mus prachtig ingekleurd! Hij is net echt. Terecht dat je de kaart verder sober hebt gehouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha, jij bent ook al zo slim! Twee mooie voorbeelden met 1 kaart! En je kleurwerk is super!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je de mus prachtig ingekleurd en ook een gave tekst gebruikt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterende kaart, erg mooi gekleurd heb je die mus!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wauw, wat een prachtig kleurwerk. Leuk dat je bij K&K meespeelt.

    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart met prachtig ingekleurde vogel.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart Caroline en de vogel prachtig ingekleurd.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart met de vogel erop. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat geweldig dat je deze vogel hebt gecombineerd met KmP en DAK!
    Prachtige kaart en de vogel heb je schitterend ingekleurd!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gedaan!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groet, Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline