woensdag 11 september 2024

For you

Hallo blogmaatjes,

Op een achtergrond van Studio Light DP plakte ik de mooie vlinder van Elizabeth Craft Designs. De tekst is van Crealies. 


De vlinder bestaat uit twee gedeeltes. Ze zijn met verschillende kleuren embossingpoeder bestrooit en in de pancake maker verhit. De open vleugel heeft een beetje een zand effect.


Mijn zoon is begonnen aan een nieuwe opdracht en met deze kaart laat ik hem weten dat ik trots op hem ben.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

12 opmerkingen:

  1. Hey Caroline,
    Wat een super mooie kaart is dit! Erg mooi effect met het embossingpoeder! Daar gaat de zoon blij mee zijn.
    Ik reageerde ook nog op de 2 vorige kaarten...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de mooie vlinder en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een leuk effect op de vlinder, mooie kaart voor je zoon.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaart met die mooi bewerkte vlinder.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heel mooi uit. De kaart is erg mooi geworden. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart voor je zoon Caroline.
    Mooi de vlinder zo gemaakt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi, die vlinder is beeldschoon!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtige vlinder op de kaart, erg mooi!!
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart voor je zoon. Prachtige vlinder!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gemaakt je vlinder en je kaart is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh wat een geweldig mooie vlinder! Hij steelt de show op je kaart! Je zoon zal hem geweldig vinden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline