Mijn kaart voor 52 weeks to Christmas heeft een nostalgisch plaatje en met de molen en huisjes op de achtergrond past deze bij de kerstdorpje challenge.
Houden jullie de hitte nog een beetje vol? Gelukkig kunnen wij de airco aanzetten en is het goed om te doen, maar ik word niet blij van deze temperaturen.
Een prachtige kaart met dit plaatje op die donkere achtergrond en de mooie bloementoef! Nog maar een paar dagen rustig aan doen! Fijne dag! Groetjes, Eri
Hey Caroline, Deze kaart past zeker nog voor de uitdaging bij 52 weeks! Ze is heel mooi geworden, je hebt de afbeelding mooi gecombineerd met het achtergrondpapier... En zullen we tegen volgende week allemaal kaarten met veel sneeuw maken? Dan koelt het misschien wat af... Liefs, Nancy
Een mooie sfeervolle kerstkaart Caroline. Nog een paar dagen doorbijten. Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC. Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
wat een mooi kaartje met het mooie plaatje en de mooie kerstroosjes
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Een prachtige kaart met dit plaatje op die donkere achtergrond en de mooie bloementoef! Nog maar een paar dagen rustig aan doen! Fijne dag!
BeantwoordenVerwijderenGroetjes, Eri
Hey Caroline,
BeantwoordenVerwijderenDeze kaart past zeker nog voor de uitdaging bij 52 weeks! Ze is heel mooi geworden, je hebt de afbeelding mooi gecombineerd met het achtergrondpapier...
En zullen we tegen volgende week allemaal kaarten met veel sneeuw maken? Dan koelt het misschien wat af...
Liefs,
Nancy
Een heel erg mooi tafereeltje op deze prachtige kerstkaart.
BeantwoordenVerwijderenGroetjes van Marian.
Wat een prachtige kaart voor onze uitdaging....
BeantwoordenVerwijderenmooi zo'n dorpje in het sneeuwlandschap.
Gezellig dat je er ondanks de hitte toch bij bent vandaag.l
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.
Een mooie sfeervolle kerstkaart Caroline. Nog een paar dagen doorbijten.
BeantwoordenVerwijderenDank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Wat een mooie kerstkaart met een leuk plaatje en ook super afgewerkt.
BeantwoordenVerwijderenVoor mij hoeft dit weer ook niet, echt veel te warm.
groetjes,
Ansx