donderdag 25 juni 2026

Week 26

Hallo blogmaatjes,

Mijn kaart voor 52 weeks to Christmas heeft een nostalgisch plaatje en met de molen en huisjes op de achtergrond past deze bij de kerstdorpje challenge.


Houden jullie de hitte nog een beetje vol? Gelukkig kunnen wij de airco aanzetten en is het goed om te doen, maar ik word niet blij van deze temperaturen.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

7 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met het mooie plaatje en de mooie kerstroosjes
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart met dit plaatje op die donkere achtergrond en de mooie bloementoef! Nog maar een paar dagen rustig aan doen! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Caroline,
    Deze kaart past zeker nog voor de uitdaging bij 52 weeks! Ze is heel mooi geworden, je hebt de afbeelding mooi gecombineerd met het achtergrondpapier...
    En zullen we tegen volgende week allemaal kaarten met veel sneeuw maken? Dan koelt het misschien wat af...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel erg mooi tafereeltje op deze prachtige kerstkaart.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige kaart voor onze uitdaging....
    mooi zo'n dorpje in het sneeuwlandschap.
    Gezellig dat je er ondanks de hitte toch bij bent vandaag.l

    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie sfeervolle kerstkaart Caroline. Nog een paar dagen doorbijten.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kerstkaart met een leuk plaatje en ook super afgewerkt.
    Voor mij hoeft dit weer ook niet, echt veel te warm.
    groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline