vrijdag 12 december 2014

Anja's cirkel

Hallo blogmaatjes,

Regen, storm, donker...

Vandaag blijf ik lekker binnen en heb ik een freubeldag. De broodbakmachine staat aan en zo meteen ga ik weer heerlijk "stoeien" met papier en inkt!

Met dit prachtige plaatje van Mattie de Bruine en de mal Anja's cirkel, beiden van Marianne Design, heb ik deze kaart gemaakt.



Ik heb wit kaartkarton gesneden voor het middenstuk 12,7 x 11 cm en 2x voor de zijkanten 13,5 x 8 cm en gerild op 1 cm.

Op de zijkanten heb ik de basis mal gelegd en uitgesneden. De randen van de zijkanten en het middenstuk heb ik licht bewerkt met distress inkt weathered wood.

Voor het middenstuk heb ik papier uit de Joy! Crafts winter wonderland paperbloc gesneden op 10,2 x 11,8 cm. Ook dit papier heb ik met inkt bewerkt.

De zijkanten heb ik achter het middenstuk geplakt. Hieronder een foto hoe de achterkant van de kaart er dan uitziet.


Uit wit papier heb ik vervolgens de top mal gesneden. Het papier heb ik in de mal laten zitten en bewerkt met distress inkt pumice stone en weathered wood. 
Uit hetzelfde papier ook de kleinere malletjes gesneden en met inkt bewerkt. Al deze stukken heb ik daarna door midden gesneden en op de zijkanten geplakt.

De voorkant heb ik nog wat verfraaid met takjes en blaadjes.

Ik wens jullie nog een fijne dag!

Groetjes, Caroline

4 opmerkingen:

  1. Leuk modelletje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Caroline,
    wat een leuk model, de flappen kun je dan dicht klappen denk ik,mooi gemaakt,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad Ans, die flappen kunnen dichtgeklapt worden!
    Groetjes, Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een leuke kaart. Bedankt voor de uitleg Caroline. Groetjes, Ursula

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline