vrijdag 26 december 2014

Nog een paar kerstkaarten

Hallo blogvrienden,

Heel erg bedankt voor de leuke reacties die ik steeds van jullie krijg. Ik ben hier erg blij mee.

De meeste kaarten zijn al een paar weken geleden verstuurd. Er zijn er nog een paar die ik met jullie wil delen.




Op deze kaart heb ik weer een plaatje van Mattie gebruikt. Rechtsboven heb ik van de rolroosjes van Noor! Design dennenappeltjes gemaakt.

De kaart hieronder, met een plaatje van Gerda's Hobbyshop, is gebaseerd op een ontwerp van Ineke Bezemer! 




Het lijstje is van Noor! Design, de vogelkooi van Marianne Design en de ster van Crealies.

Nog een fijne tweede kerstdag!

Crealiefs, Caroline

1 opmerking:

  1. Leuk om het model van Ineke ook bij jou te zien, prachtig gemaakt, net als je andere..
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline