maandag 22 december 2014

Kerstversiering

Hallo allemaal,

Mijn zelfgemaakte kerstversiering staat al een aantal dagen te pronken in de huiskamer. Ik ben er erg blij mee!

Aan de binnenzijde van de deksel heb ik een laagje van een zogenaamde sneeuwdeken geplakt. Hieraan heb ik de sterretjes van Marianne Design bevestigd. Bovenop de deksel heb ik de 8-punt mal van Noor! Design geplakt. Rondom de deksel een rand ijspegels ook van Noor! Design.




Op de bodem ligt wat "kunst"sneeuw. Dit lijkt erg op de vulling van een kussen. Hierop staat een led theelichtje.



De buitenzijde van de pot heb ik versierd met de hertjes van Noor! Design, het dorpje en de boompjes van Marianne Design en een lantaarnpaal van Memory Box.




Ook op het blad is er wat "sneeuw" gevallen en hierop heb ik wat dennenappels en andere versiering gelegd.

Groetjes, Caroline



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline