maandag 2 november 2020

Aviation

Hallo blogmaatjes,

Zijn jullie allemaal nog gezond? Ik hoop van wel!

Deze week begin ik met een kaart voor een man die een lelijke val maakte.


Voor de achtergrond gebruikte ik een nieuw stencil van de Aviation lijn met distress inkt.

Het is weer een slimline kaart geworden en ook deze doet mee aan de challenge bij Mijn Hobbyhonk

Straks duik ik mijn hobbykamer in, want ik wil nog een paar projecten afmaken. 

Een fijne week en pas goed op jezelf! 

Crealiefs, Caroline

Studio Light MASKJL12 ♦ Studio Light STENCILIN126
Distress inkt old paper, speckled egg en crackling campfire

15 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart heb je gemaakt! Heerlijk de hobbykamer weer in, veel plezier. Ben benieuwd wat voor projecten we te zien krijgen van je.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende achtergrond heb je gemaakt. Hele mooie kleuren bij elkaar en mooi stencil ook.
    Hobby ze vandaag!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat is hij mooi Caroline!
    Ja ik duik ook mijn hobbykamer in vandaag. Maar eerst de boodschappen in huis halen..iedereen hier nog gezond gelukkig en hopelijk blijft dat zo.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart voor een man! Hopelijk gaat het snel beter met hem.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart met die achtergrond in de verschillende kleuren distress inkt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart.
    De achtergrond is zo mooi gedaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleuren heb je gebruikt, dit gave stencil als achtergrond is schitterend, meer heeft de kaart niet nodig, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die stempels zijn zo gaaf, net als je kaart.
    Erg leuk gedaan.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Erg mooie beterschapskaart, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een leuke slimline kaart Caroline!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah.. vervelend een val. Maar je kaart is prachtig. mooie kleuren, zeker voor een man

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart in prachtige kleuren!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  13. weer een mooi slimline kaartje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kaart! Ik vind de kleuren prachtig, zo mooi gecombineerd.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtige achtergrond Caroline!
    Leuk dat je een 2e kaart inzendt voor de SL-challenge bij MHH; dank je wel voor je deelname en veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline