vrijdag 27 november 2020

Egel

Hallo blogmaatjes,

Deze kaart stuurde ik naar GerJanne en ze heeft 'm op tijd ontvangen.


Er zijn zoveel leuke stansjes van takjes uitgekomen en het takje van de lampionplant vind ik geweldig! 


Alles is met distress inkt gekleurd en de losse blaadjes heb ik op de guirlande geplakt.



Bij De Egel #110 vragen ze om een kaart met een egel. Gelukkig had ik hier nog een plaatje van. 

Nu duik ik weer snel mijn hobbykamer in om nog wat kerstkaarten te maken!

Crealiefs, Caroline 

13 opmerkingen:

  1. wat een leuke kaart voor gerjanne met al die leuke details en frisse kleurtjes erop
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje! Die zal best in de smaak zijn gevallen! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart heb je voor GerJanne gemaakt. Vrolijke kleuren en leuk model. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart met mooie kleuren heb je gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een schattige kaart vol leuks om te bewonderen!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Voor GerJanne . Mooie kleuren en details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een prachtige kaart in mooie kleuren heb je gemaakt, de lampiontak heb ik ook besteld,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Caroline, hij is superleuk en ik moest echt lachen om de tekststempel. Zo grappig! En dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat heb je mooie kleuren gebruikt heel mooi al die herfstblaadjes. Leuke tekst!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart voor GerJanne. Leuk zijn die takjes he? Ik heb ze ook.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig tafereel op dit leuke kaartje Caroline,erg mooi.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart geworden, gaaf die lampionplant. Je hebt er echt iets moois van gemaakt, ze staan bij haar allemaal te kijk en zo mooi om te zien. Dank je wel voor het meedoen met deze uitdaging van de Egel. Groetjes Nelleke.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline