donderdag 26 november 2020

Sketch

Hallo blogmaatjes,

Omdat ik met een challenge mee wil doen die bijna afloopt, is dit mijn tweede blogpost vandaag!



De kaart doet mee aan de challenge bij Dutch Card Lovers #336.


Ik heb de smaak te pakken en meteen nog een tweede kaart gemaakt met deze sketch.


Voor het oplegvel gebruikte ik distress inkt in de kleuren Speckled egg en Bundled sage.

Nog een fijne dag en morgen ben ik er weer!!!

Crealiefs, Caroline

Pronty 470.770.034 ♦ Joy Crafts 6410/0526

14 opmerkingen:

  1. Wat heb je de sketch leuk uitgewerkt, maar liefst 2 kaarten tegelijk, mooi!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Twee mooie kaarten met de sketch en wat een verschil door het gebruik van verschillend dp. Mooie lift heb je voor 52 weeks gebruikt, sprankelende kleuren en ook je wekelijkse kaart is heel mooi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kerstkaart met de Leuke sketch.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind beide kaartjes erg leuk. Fijne sketch om mee te werken he?
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke sketch is dit hè? Gave kaartjes maakte je er mee, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een super kaartje en wat een leuke sketch!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ook deze kaarten zijn prachtig! De bovenste spreekt me het meest aan, mooie stans van die sneeuwkristal.

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Twee hele mooie kaartjes met deze sketch. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie uitwerkingen van de schets Caroline!
    Bedankt voor je deelname aan DCL.
    Groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke dat je er meteen twee maakte, allebei geslaagde uitwerkingen van de schets! Dank je wel voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat je meteen twee kaartjes gemaakt hebt met deze schets. Ze zijn allebei superleuk! Bedankt voor het meedoen met DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke uitvoering van de herkenbare sketch Caroline.
    Lieve groetjes xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline