woensdag 14 april 2021

Mickey en Minnie

Hallo blogmaatjes,

Een tijdje geleden bestond Nancy haar blog 10 jaar en iedereen die haar een felicitatiekaart toestuurde werd uitgenodigd om mee te doen aan de Mickey en Minnie challenge. Deze leuke stansjes van Mickey en Minnie kregen we van haar toegestuurd en hiermee moest iets geknutseld worden. Het was behoorlijk buiten mijn comfort zone moet ik zeggen!

Van de cirkel stans heb ik een draaimechanisme gemaakt. Ik heb een hartje gesneden en hierop 'love you' gestempeld. Dit heb ik in het draaigedeelte gemaakt.




En zoals jullie zien spreken Mickey en Minnie hun liefde voor elkaar uit......

Geniet van de dag!

Crealiefs, Caroline

19 opmerkingen:

  1. Hey Caroline,

    Wat een feestje vandaag om al die verschillende Mickey-Minnie-kaarten te zien... haha, ik voel me precies een beetje jarig!

    De jouwe is super leuk met die cirkel in het midden! Wat goed om er een draaigedeelte van te maken, leuk met dat hartje! (Ga ik onthouden hoor!)

    Dankjewel om mij vandaag te laten genieten van jouw kaart!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart en zo leuk met die draaicirkel
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jouw Mickey en Minnie kaart ziet er ook geweldig uit, tof met dat draaigedeelte.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk Caroline, je kaartje met de draaischijf.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoe leuk, gewoon draaien aan de kaart om te vertellen wat je wilt. Mooi resultaat.
    Groetjes en nog een fijne dag
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  6. jaaa ook bij jou Mickey en Minnie dag leuk om te zien wat iedereen ermee heeft gemaakt leuk dat draai gedeelte erbij
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geweldig je draaikaart Caroline het zijn me toch een verliefd stelletje, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook al zo'n leuke kaart met Mickey en Minnie! Wat een geweldige uitvoering met dat draaigedeelte, heel leuk bedacht en toffe kleuren ook!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jij hebt er ook een gaaf kaartje van gemaakt Caroline....leuk gedaan met het draaigedeelte!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw, wat een prachtige kaart met een draaicirkel, super gedaan ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke kaart met het draaigedeelte en Mickey en Minnie,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de schattige stansen.
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een geweldig interactief kaartje heb je gemaakt in deze warme kleurtjes! Niets van te zien dat het uit je comfort zone was.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geweldig is ook jouw M & M kaartje Caroline...heel leuk zo een slimline modelletje en het draaigedeelte is ook een mooi detail...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ontzettend leuk Caroline! Zo goed bedacht met dat draaigedeelte!
    Mooi ook in deze kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk dat draaimechaniekje! Toffe kaart is het geworden.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuk feestelijk kaartje heb je gemaakt ! Top hoor, leuk, dat interactief deeltje, geeft net dat beetje extra
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heee jij bent de 6e die ik tegenkom met de Mickey Mouse uitdaging en wat een knap kaartje heb je gemaakt, erg mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline