dinsdag 27 april 2021

Schort

Hallo blogmaatjes,

Dankjewel voor jullie reacties op mijn feestvarken kaart!

Gisteren heb ik mijn schort voorgedaan en ben met de mixer aan de slag gegaan....



De mixerkom heb ik een keer of zeven gestanst en bij de laatste laag heb ik er mica tussen gedaan, zodat ik er een schudkaart van kon maken. Van de schort van Marianne Design heb ik een dubbele kaart gemaakt door de linten van de hals aan elkaar te plakken.

Challenge:

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Marianne Design: PS8085 ♦ COL1493 
Ali: mixer

16 opmerkingen:

  1. Hij is super je kaartje heel leuk om een schud gedeelte in de kom te maken, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk gedaan Caroline.
    Wat een leuke kaart , met de keuken spullen.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie schort heb jij! Hij is heel leuk met de schud mixer! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig kaartje Caroline!
    Groetjes en een fijne Koningsdag,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die is echt heel leuk Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. En leuk dat je meedoe bij KIC.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart in deze vorm. Die mixer is gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart met de schort en de mixer, leuk met het schudgedeelte
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. oooh wat een mooi schort wat een leuke dingen zijn er allemaal te zien alles wat je nodig hebt om te bakken leuk ook het schudgedeelte
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super leuke kaart, Caroline.
    Dank je wel voor je deelname aan KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Awesome shape are fun card design.

    Hugs diane

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wonderful card, I just love this and suited for any occasion. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk schort met het schudgedeelte . Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Echt superleuk Caroline. Bedankt voor je deelname bij KIC
    Groetjes Elly DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een gaaf idee zo en wat een mooie schudkaart Caroline.
    Gezellig dat je meedoet bij onze challenge.
    Veel Liefs Bianca
    DT Kaartjes Inspiratie Challenge Blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. leuke kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    dt KIC

    ik zou het leuk vinden als jullie een kijkje nemen op mijn blog
    en een berichtje achter laten http://jolandacreatiefbijtje.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline