donderdag 15 april 2021

Week 15

Hallo blogmaatjes,

Gisteren was ik voor mijn moeder knipvellen aan het zoeken die ze kan gebruiken voor haar geborduurde kaarten en ik kwam toen een paar leuke plaatjes tegen waarmee ik zelf aan de slag wilde. Ik kreeg zin om weer eens 3d te gaan knippen. Hier word ik heerlijk 'zen' van!!!

En omdat het alweer donderdag is, heb ik een kerstkaart voor jullie met zo'n leuk 3d plaatje.


Voor de achtergrond gebruikte ik een Pronty stencil met distress inkt.

Blogger meldde dat het volgen van een blog via e-mail vanaf juli niet meer mogelijk is. Voor de paar volgers die een mailtje ontvangen als ik iets post, is het natuurlijk gewoon mogelijk om mijn blog zelf op te zoeken. Ook is het mogelijk om je aan te melden via de 'volgen' knop!

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline


27 opmerkingen:

  1. Hoi wat een leuke kaart.
    Heb ook nog een map met knipvellen moet zeggen dat ik het niet snel pak.
    Toch maar eens doen.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke slimlinekaart winterkaart.
    Leuk plaatje heb je nog gevonden.
    Je ziet wel ,wie wat bewaard die heeft wat.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke slim line kaart met het leuke 3D plaatje en de mooie achtergrond.
    Nog meer veranderingen bij blogger, ik had het nog niet gezien.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje leuk om weer eens iets te maken met 3d lang geleden dat ik dat heb gedaan, ach wie weet ga ik het nog wel eens doen heb nog best wel wat liggen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtige Slimline kaart met dit mooie plaatje wat past dat mooi op deze leuke achtergrond.. een heel mooi geheel. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke kaart met een grappig plaatje! Mijn moeder borduurt ook alleen ze knipt de plaatjes niet in 3D maar gebruikt alleen de onderste! Maar dat staat ook al leuk!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kerstkaart heb je gemaakt, de achtergrond is erg mooi!
    Groetjes, Annerieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Great design and love the idea you have achieved here, looks awesome and with those colours.
    Have a lovely upcoming weekend ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat ontspannen gevoel dat je krijgt bij het knippen van 3d plaatjes herken ik wel Caroline. Ik vind het een hele mooie kaart geworden, een mooie achtergrond voor dat leuke plaatje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke slimline mooi het plaatje, ook ik kreeg zo'n mailtje ik hoop dat het bijna gedaan is met alle veranderingen fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooi 3-d plaatje en leuk om het op een slimline kaart te gebruiken.
    Het dessinpapier past er perfect bij!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi plaatje op deze achtergrond,leuk winters kaartje
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. een mooie, warme winterkaart ! helemaal geslaagd hoor
    grtjs,martina DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke kaart, en heerlijk he dat knippen..ik ken het.
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooi kaartje Caroline....wat een prachtige achtergrond heb je gemaakt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi kaartje Caroline.
    Ik kijk meestal via mijn leeslijst naar jullie creaties. Ik heb tot nog toe geen melding gekregen dat er iets veranderd.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart Caroline, Ik heb ook nog mappen vol met 3d plaatjes, zo af en toe is het inderdaad leuk om ze gebruiken.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beeldige kaart Caroline. Leuk met het tafereeltje met de sneeuwpop. Ook de achtergrond is mooi. Heerlijk is dat hé 3-d knippen en plakken. Ik ben er nog altijd fan van.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat je dan zelf ook weer geinspireerd raakt door de zoektocht naar plaatjes voor je moeder.
    Ik heb zelf ook nog allerlei van die plaatjes en probeer ze toch echt ook wel geregeld te gebruiken.
    Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC, Caroline!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk plaatje op een mooie achtergrond.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Nou, die melding heb ik helemaal nog niet gezien...
    Je kaart is heel mooi en knippen is inderdaad heerlijk rustgevend. Zo heb ik een bakje vol met afbeeldingen die ik nu niet zo mooi meer vind.. In het verleden geknipt....

    BeantwoordenVerwijderen
  22. schitterend dit kerstkaartje Caroline, een super mooi slimline modelletje met een mooi plaatje erop...
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke slimline kerstkaart ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Dat is een leuke slimlinekaart geworden! Groetjes Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ja ik vind het ook zo heerlijk ontspannend om 3d te knippen, lekker je gedachten op nul en een leuk plaatje als beloning. Mooie kaart maakte je er mee! Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Prachtig hoe je zo’n leuke kaart gemaakt hebt met enkel een 3 d plaatje,supersfeervol met je mooie achtergrond. Een fijn weekend Caroline xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline