woensdag 29 september 2021

Oldtimer

Hallo blogmaatjes,

De herfst is nu echt begonnen. Het regent hier al de hele ochtend en de temperatuur is behoorlijk gedaald. Maar even de positieve kant; de tuin heeft het water hard nodig 😀

Met een plaatje van een auto zit je (bijna) altijd goed voor een mannenkaart. 



Deze keer heb ik een stempel met embossingpoeder gebruikt toen het plaatje al op de kaart zat. Ik vind het een leuk effect geven!

Bedankt voor jullie reacties op mijn doolhof kaart.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

10 opmerkingen:

  1. Deze auto is zeker erg leuk voor een man Caroline,een leukerd.
    Nou hier ook regen,heb net een vest aangetrokken brrrr xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een stoer kaartje met de mooie auto erop mooie kleuren en leuke details heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke stoere kaart is dit, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige stoere mannenkaart.
    Leuk plaatje
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe, stoere, mannenkaart. Dat embossen geeft een leuk effect!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele leuke kaart met deze oldtimer Caroline!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze mannenkaart, ja hier denk je yes het is droog en dan ineens valt er veel uit de lucht zijn we niet meer gewend.
    We wilden vanmiddag nog op de fiets naar de stad, en hopend gaat dat lukken.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave mannenkaart, leuk met de cijfers er op. Hier ook vies weer, heel veel regen, lastig dat de achterdeur nu niet open kan..dat was Dexter net gewend.
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie stoere mannenkaart. De embossingpoeder geeft een leuk effect. Auto’s zijn voor mannen altijd goed. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou, niet altijd, maar voor veel mannen wel. Ik maakte eens een kaart voor mijn Spaanse zwager en toen kreeg ik later van mijn zusje te horen dat hij niets maar dan ook niets met auto's heeft...
    Jouw kaart zou mijn man bijv wel heel leuk vinden!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline