vrijdag 10 september 2021

Van harte

Hallo blogmaatjes,

De stans op deze kaart vond ik meteen al leuk en uiteindelijk heb ik 'm ook besteld en natuurlijk meteen gebruikt. Aan de randen heb ik gilding wax gebruikt.


Bij het plaatje van Marianne Design heb ik nog 3 vaasjes geplakt. Eentje in de kleur van het DP en de andere twee heb ik bewerkt met gilding wax. Op de hoeken van het DP heb ik met distress inkt ornamenten aangebracht.

Bij Dutch Card Lovers #348 vragen ze om een kaart volgens een moodboard. 


Ik werd meteen geïnspireerd door de foto's rechtsboven en rechtsonder. 

Alvast een fijn weekend!

Crealiefs, Caroline

15 opmerkingen:

  1. Ontzettend leuke kaart Caroline, met deze mooie mal heb je zo een gevulde kaart maar jij maakte hem af met de mooie details xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Caroline,
    Ik heb bij jou gezellig terug zitten kijken en las ook dat je in het designteam van Do-Al(l) Kreatives zit en wens je daar veel plezier!
    Je hebt de kleuren van het moodboard heel mooi gebruikt en je achtergrond is weer heel mooi! Jij ook alvast een goed weekend!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gaaf kaartje zeg leuk dat je geinspireerd werd door de foto rechtsonder. Bedankt voor je deelnema aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie kaart heb je gemaakt Caroline! De vaasjes staan leuk bij het plaatje, lijkt net of ze echt op de tafel staan.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje! Het is goed te zien waar de inspiratie vandaan komt. Leuk dat je met ons meedoet bij DCL!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart met de nieuwe mal. Ik heb hem ook aangeschaft, vond het erg leuk met die ronde teksten. Je hebt de kaart mooi afgewerkt met de vaasjes

    Hobbygroet Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is ook een mooie stans en het plaatje komt er prachtig in uit! Leuk detail die kleine vaasjes die je toevoegde. Fijn dat je meedoet met DCL, dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat goed dat je dit plaatje vond. Hij past inderdaad heel mooi bij het moodboard. Heel leuk herfstkaartje! Dankjewel voor het meedoen met de DCL challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk het plaatje in de nieuwe stans en wat een mooie achtergrond heb je gemaakt
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super mooi kaartje. Las over de vaasje en zag het eerst niet. Toen ik heel goed keek zag ik het pas, past er zo goed bij dacht eerst dat het gewoon in het plaatje zat. Liefs, Christa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie achtergrond en een leuk plaatje, heel mooie kaart Caroline!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik dacht dat ik hier wel op had gereageerd maar kennelijk niet. Ik vind het een prachtige kaart en je hebt er nog een top 3 notering mee gehaald ook bij DCL, gefeliciteerd!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline