donderdag 30 september 2021

Week 39 - Driving home for Christmas

Hallo blogmaatjes,

Alweer donderdag en deze week was ik eindelijk eens een keer vroeg klaar met mijn kerstkaart. Het is ook zo'n gaaf project al zeg ik het zelf. Het liedje van Chris Rea kwam spontaan bij me op toen ik hiermee bezig was.

De basis is een stans van Studio Light en met oxide inkt maakte ik hierop de achtergrond.


Met  distress inkt bracht ik de truck, bomen en pakjes op kleur. De wieldoppen zijn zilver, maar dat komt op de foto niet duidelijk over.

De kaart is geplaatst bij 52 weeks to Christmas.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Dutch Doobadoo 470.713.827
Studio Light STENCILWF64
Oxide inkt: Stormy sky / Salty ocean / Speckled egg
Distress inkt: Crackling campfire / Rustic wilderness / Mustard seed

26 opmerkingen:

  1. Toffe kerstkaart! Mooi gespeeld met je inktjes, leuke tekststempel ook.
    Fijne donderdag
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg leuk je kaart en nu hoor ik die muziek ook, geweldig die inbeelding.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart met de mooie rode auto Caroline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave leuke kaart, ja en nu heb ik dat liedje ook in mijn hoofd natuurlijk.
    even keihard zingen dan maar schijnt te helpen.
    Gezellig dat je er weer bij bent vandaag met een kerstkaart bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaartje is heel leuk!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een stoere kerstkaart met de auto Caroline
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow wat super gaaf dit kaartje die vrachtwagen is echt een blikvanger!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke vrolijke kerstkaart. Mooi gekleurd met de inktjes en Chris Rea heft zich nu ook in mijn hoofd genesteld *lol*

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaartje met de leuke vrachtauto mooie kleur heeft ie. hij springt er echt uit
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Die leuke vrachtwagen spat van het scherm af in die mooie kleur! Heel tof gedaan!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zo leuk die vrachtauto met de boompjes en cadeaus erin! Daar zit vast veel in! :) Leuke achtergrond erbij ook, gaaf en vrolijk kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je bent lekker met auto's bezig. Deze is ook al zo leuk. Mooie kleuren!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Superleuke kaart met de vrachtwagen, die lekker vol geladen is,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super leuke kaart Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel fijn, nu heb ik Chris Rhea ook in mijn hoofd zitten ;-)
    Maar je kaart met de leuke vrachtwagen is top!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat leuk bedacht Caroline....mooie kaart!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Erg leuk deze kaart en inderdaad begrijp ik dat je aan dat liedje dacht.
    Ik houd ook erg van die leuke gezellige kerstmuziek.
    groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een gave auto op je leuke kerstkaart Caroline. Mooie frisse kleuren en dat liedje past er inderdaad heel goed bij :)
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leuk hoor zo'n volgeladen auto Caroline. Het is een feestelijk kerstkaart en de achtergrond is heel mooi.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een prachtige kaart. Erg mooi gekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi dit kerstkaartje Caroline...een prachtige achtergrond achter die leuke en super mooi ingekleurde vrachtauto!!!
    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat ontzettend leuk is dit. Driving home for Christmas..dat zit nu wel in mijn hoofd, hahahaha...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hey Caroline,

    Hoe leuk is die!

    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een leuke kaart zo! Mooi gedaan met de inkt. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Super gaaf !!!
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een toffe kaart, helemaal leuk met de Christmas truck.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline