maandag 22 november 2021

Black Friday

Hallo blogmaatjes,

Op dit moment worden we overspoeld met black friday reclame. Eigenlijk heb ik niks nodig, maar toch heb ik mijn winkelwagen weer flink gevuld!! 


Alvast een paar flessen champagne om het nieuwe jaar in te luiden en een cadeautje voor een verjaardag!


Dit weekend ben ik lekker opgeschoten met het maken van nog meer kerstkaarten. Geen stress, maar ik kreeg nog een bestelling voor 10 kaarten binnen, dus moet flink aan de slag!

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

22 opmerkingen:

  1. Wat is dit een superleuke en toepasselijke kaart zeg, heel mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ontzettend leuk bedacht Caroline.....heel mooi kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke kaart Caroline! Mag ik vragen welke mal het is van het winkelwagentje?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Suzan,
      Dankjewel voor het compliment! Deze mal heb ik bij Ali gekocht.

      Verwijderen
  4. Super leuke kaart.
    Black friday, ik heb er ook niets mee.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Haha...wat een leuke kaart is dit, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oooh wat een super gevulde wagen, genieten!!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Black Friday zonder grote uitgave maar met een hele leuke kaart!!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Haha, wat een leuke kaart met die volle boodschappenkar! Jij kunt het nieuwe jaar alvast goed beginnen;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha, zo kun je ook profiteren van Black Friday (en nog voordelig ook). Superleuk gedaan.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kaart, de winkelwagen stans is leuk, had ik nog niet eerder gezien. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een superleuke kaart. Wat mooi bedacht.. de winkelkar heb je leuk gevuld.. groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat grappig zo'n winkelwagen vol cadeautjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Haha wat is ie leuk hè deze stans mijn vriendin Marjan heeft hem ook van Ali. Je kan het vullen met van alles en nog wat en jij hebt ook flink ingeslagen! Heel geslaagd kaartje Caroline!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ja hè, niet normaal al die mail in je inbox. Goed gedaan die volle kar, jij kunt weer even vooruit! :) Heel gaaf idee Caroline en een erg mooi kaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. O schattig kaartje leuk idee met de boodschappen, ja die reclame word er helemaal .... van.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Haha wat een grappige kaart, wij worden ook al overspoelt met Black Friday koopjes!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave kaart. Zo leuk met die winkelwagen.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat super leuk is dit geworden. Vindt die winkelwagen een erg mooie mal, je kan er zoveel mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ooh die is leuk, wat grappig die winkelwagen en je hebt flink geshopt Caroline hihi. Ik vind het een superleuke kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hihihihi.... wat geinig is dit! Nog niet eerder gezien deze stans, maar ik vind hem helemaal leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline