woensdag 10 november 2021

Sorry

Hallo blogmaatjes,

Omdat we in verband met de oplopende coronacijfers op het laatste nippertje besloten niet naar het verjaardagsfeest van mijn schoonzus te gaan, kon ik de kaart voor haar niet meenemen. Dus heb ik een nieuwe kaart gemaakt en per post verstuurd!

De schildpad is niet zo vlug en schaamt zich rot dat ie niet op tijd arriveert met zijn ballonnen!


Voor het eerst gekleurd met mijn Derwent Inktense potloden en het is al heel goed gelukt voor een eerste keer, al zeg ik het zelf!

Zo meteen ga ik met deze potloden pinguïns kleuren voor een kerstkaart. Ben benieuwd of dat ook gaat lukken.

Challenges:
Cheerful Sketches november sketch
Mijn Hobbyhonk #36 2-4-6; 
2 ballonnen, 4 bloemetjes en 6 takjes met blad

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

11 opmerkingen:

  1. Tja, schildpadjes zijn wat trager, dus jouw kaart voor je schoonzus ook. Het is een leukerd geworden en je kleurwerk ziet er mooi uit!
    Bedankt voor het meedoen met Cheerful Sketches.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart.
    Het kleuren is goed gelukt.
    Ik ben ook pas bezig met kleuren, heel leuk werk , maar veel oefenen.
    Succes.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke en toepasselijke kaart is het zo geworden, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel leuk te laat kaartje. Dat is al een goed eerste resultaat met de Inktense potloden. Ben ook net aan het oefenen met deze potloden, maar worstel nog een beetje met papierkeuze. Op welk papier werk jij? Groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het WaterArt paper 185gr van Kippers bevalt me prima voor dit kleurwerk. Je kunt hier niet te nat op werken.
      groetjes, Caroline

      Verwijderen
  5. Het is een hele mooi kaart. Het kleurwerk ziet er inderdaad heel mooi uit. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat zal ze wel begrijpen en zeker als er zo'n mooi schildpadkaartje arriveert! Prachtige kleurtjes ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuke kaart Caroline! Je hebt het thema erg leuk verwerkt op je kaart!
    Dank je wel voor je deelname en veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk deze kaart en mooi gekleurd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nog een heel toepasselijke kaart dan uiteindelijk CAroline;)
    Superleuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuke kaart, kleurwerk ziet er prachtig uit!!
    Leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!
    Groetjes Ditta

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline