woensdag 24 november 2021

Tandwielen

Hallo blogmaatjes,

Vandaag heb ik een mannenkaart voor jullie. Die staat al heel lang in mijn mapje om hier geplaatst te worden!


De riem is van Craft Emotions, het mannenhoofd van Creative Expressions en de rand met tandwielen van Nellie Snellen. 

Bedankt voor jullie reacties op mijn black friday kaart. Maandag had ik later op de dag ook nog bij jullie langs willen komen, maar eerst moesten de boodschappen worden gehaald. Wat kijk je raar op als je uit de supermarkt komt en je fiets staat niet meer in het rek. Ik ben nog geen tien minuten binnen geweest. Dus eerst aangifte doen bij de Politie en alles regelen met de verzekering. Gisteren op zoek gegaan naar een nieuwe fiets. Een soortgelijke fiets heeft de levertijd van -schrik niet- 1 jaar!!! Maar gelukkig is er nog een alternatief, dus over 2 weken heb ik een nieuwe fiets. Waarschijnlijk kunnen jullie je wel voorstellen dat ik geen energie meer had om te bloggen.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

8 opmerkingen:

  1. Verdraaid .... ze kunnen ook niet van anderemans spullen afblijven en jij zit met een kater!
    Je kaart is super mooie hoe je de raders als frame gebruikte.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige mannenkaart Caroline.
    Zeker dat is schrikken, als je fiets er niet meer staat.
    Ze zijn zeer gewild.
    Heel vervelend, en weer extra werk heb je er mee.
    Sterkte.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje heb je gemaakt. En wat heftig dat je fiets is gejat, sta je echt raar te kijken als die opeens weg is. Kan zo snel gaan. En wat een gedoe heb je er daarna van. Kan me voorstellen dat je hoofd er dan even niet naar staat om te bloggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gave mannenkaart. Die tandwielen blijven leuk!
    Heb het jaren geleden meegemaakt dat mijn fiets er niet meer stond. Niet te geloven en je blijft maar rond kijken waar hij dan wel staat. En dan al die rompslomp erna. Maar gelukkig dat je over 2 weken een andere hebt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nou, dan sta je zeker vreemd te kijken, en je bent meteen zo onthand hè zonder fiets. Brengt weer een hoop gedoe met zich mee, aangifte, op zoek naar een andere en dan balen zo'n lange levertijd, ggrrrr.... goed dat je je kaartje nog even uit het archief hebt gehaald, want hij is wel het bekijken waard, leuk gedaan, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuke en stoere mannenkaart, Caroline.
    Jeetje, dan kijk je inderdaad wel even raar op. Alleen al het gedoe wat er daarna allemaal op je afkomt :o(

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie kaart! Jeetje wat vervelend dat ze overal van afblijven zeg.
    Heb het ook weleens meegemaakt is heel raar, weg fiets.
    Maar een jaar levertijd jeetje dat is wel lang ja.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke, stoere mannenkaart met de tandwielen erbij. Echt je kunt het gewoon niet geloven dat je fiets weg is, wat een ellende en het gedoe erna,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline