woensdag 4 mei 2022

Bloemen easel

Hallo blogmaatjes,

Met een stencil van Dutch Doobadoo maakte ik deze leuke bloemen easel kaart. De bloem is de aster van Noor Design.


Het leuke van deze bloem is dat je die met losse blaadjes opbouwt tot ie de vorm en grootte heeft zoals je mooi vindt.


Bij #166 van Kaartjes Inspiratie Challenges willen ze bloemen op je kaart zien.

Voordat ik naar mijn hobbykamer ga, doe ik eerst mijn eten in de multicooker. Ik ga een lekkere stoofschotel maken. Vlees, groente en krieltjes gaan tegelijk in de pan en ik hoef er dan zo'n 3 à 4 uur niet naar om te kijken. Door het slowcooken wordt het vlees super mals en alles is heerlijk op smaak. Ik heb zo al verschillende stoofpotjes gemaakt. De pan kan ook als snelkoker worden gebruikt en op deze stand maakte ik risotto. Die was erg lekker en in 20 minuten klaar zonder roeren. Het wordt vandaag weer smullen en ik ben zo blij met deze 'wonderpan'.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

15 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en wat een gemak met deze super pan, zelf maak ik gebruik van de air fryer een beenham, of courgette lasagne -rijst schotels super handig en hoef ook er niet bij te blijven. Fijne dag en geniet van je maaltijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Caroline met al je gezellige bloemen. Eet ze maar lekker vanavond uit je wonderpan.
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart en wat een gemak met zo'n pan en kun je lekker veel knutselen.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige bloemenkaart. Mooie inspiratie met dat stencil, dat ik ook bezit.
    Klinkt goed en lekker, je multicooker. Ik heb ook een multicooker: mijn man....LOL.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel mooie kaart, leuk in die vorm. De bloem is erg mooi gemaakt.
    Eet smakelijk straks, het klinkt goed, jammie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, ik vind de bloem erbij heel erg mooi. Wij twijfelen nog steeds over een slowcooker, het lijkt mij wel ideaal,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is een echte aanrader Ans. Je houdt heel veel tijd over!

      Verwijderen
  7. Wat een super mooie kaart. Die bloem is zo mooi geworden. Wij hebben zelf ook al een tijdje een slowcooker. Wat een uitkomst, maken er van alles in. Het wordt zo lekker. Gewoon alles erin gooien, geduld hebben en dan genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Caroline! Een slowcooker dat klinkt ideaal...maar wij zijn met zn drieeen vaak en soms met vier, denk dat het niet groot is..gok ik dan. Maar mochten we met zn tweetjes zijn zou dit wel iets zijn lijkt me.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb een multicooker (die heeft meer mogelijkheden dan enkel slowcooken) met inhoud van 5,7 liter. Als ik een maaltijd maak, eten mijn man en ik er twee dagen van en hebben dan flinke porties. Het is zeker een aanrader!

      Verwijderen
    2. Dank je voor je antwoord XX en bedankt voor je deelname bij KIC

      Verwijderen
  9. super mooie kaart
    bedankt voor het meedoen aan onze challenge
    groetjes jolanda bongers
    DT kaarten inspiratie challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart, leuk plaatje ook.
    Leuk dat je meedoet bij KIC, dankjewel.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline