donderdag 19 mei 2022

Week 20

Hallo blogmaatjes,

Kerstkaarten donderdag en vandaag heb ik een kaart met hetzelfde model als vorige week, maar dan anders 'aangekleed'.


De boompjes van Marianne Design heb ik met embossing poeder bewerkt. Zo passen ze mooi bij het papier!


Ook deze week is de kaart geplaatst bij 52 weeks to Christmas.

Bij verschillende blogs zag ik dat mijn reactie niet is geplaatst. Ik heb bij een heleboel van jullie wel gereageerd, maar Blogger doet blijkbaar nog steeds moeilijk. Vandaag nog maar eens proberen.....

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline


25 opmerkingen:

  1. Wat is dit toch een leuk model Caroline en je weet deze ook weer mooi te pimpen, een hele leuke kerstkaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart en leuk zo met de boompjes.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om de boompjes met embossingpoeder te bewerken, geeft een leuk effect. Een mooie kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook deze is weer mooi Caroline, mooie dsp.
    Zonde doe je zoveel moeite om te reageren en dan staat het er niet.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kerstkaart met de kerstboompjes.
    Geeft een mooi effect met de embossing poeder.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk model is dit toch en je DP is ook prachtig. Die boompjes zijn gaaf met het embossingpoeder!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Caroline, daar ben ik nog eens. Je reactie staat inderdaad ook nu weer niet op mijn blog erbij die je zojuist plaatste. Echter kreeg ik je reactie wel via mail zoals ik van elke reactie een bericht/mail ontvang. Mensen zouden dan je berichten, ook al worden ze niet geplaatst, zo toch kunnen lezen.

    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart, leuk die boompjes voorop.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. schitterende kaart, ja die ellendige blogger..
    Ga vandaag iedereen langs die meedoet, maar of de reacties erbij komen is maar de vraag.
    Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit Dt52WTC .

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooi kaartje met het leuke model leuk dp heb je gebruikt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart o, die blogger via de telefoon kan ik bijna niet meer reageren pff zal blij zijn als alles weer normaal is.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie warme kerstkaart! Ik zie ook niet al mijn reacties terug, hopelijk wordt dat snel opgelost.
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart, de glanzende boompjes staan er prachtig op! Vandaag is je reactie bij mij wel geplaatst, je was zelfs de eerste! Fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooie kaart Caroline....je brengt me op een idee....ik heb deze mal ook!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Weer ene hele mooie kaart Caroline!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ook deze kaart heb je weer mooi aangekleed, ik vind het een erg mooi model kaart.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Klopt, ik heb jouw reactie ook weer handmatig moeten toevoegen..
    Je maakte een mooie kaart, in een leuk model, de boompjes passen er goed op,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie kaart. Er komen veel reacties in de spam en dan moet je ze goedkeuren.. Lastig dat blogger zo naar is op dit moment. Bij mij gast het nu aardig goed.. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Weer een mooie kerstkaart Caroline. De kleuren zijn prachtig.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook weer een heel mooie kaart, Caroline, mooi papier heb je gebruikt!
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC!
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk met de wolkjesrand. Leuke papiertjes. Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Weer een mooie kaart. En slim om de boompjes zo met embossingpoeder te bewerken dat ze bij het papier passen. Erg leuk! Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Caroline,
    soms worden reacties automatisch in de spam geplaatst. Ik weet het nu en kijk het elke keer even na. Ook heb ik'goedkeuren'aanstaan, dsu jouw reactie komt niet meteen op mijn blog t staan. Als je nu kijkt zie je hem wel.
    Je kaart is leuk. Het model is gaaf en die boompjes heb je mooi bewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hele leuke kaart! Ik merkte dat verleden week ook al. Heb je overal gereageerd, staat de helft er niet bij, zo jammer!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Leuk model kerstkaart Caroline. Mooi zoals je de boompjes hebt bewerkt en ook leuk om deze wat verhoogd op te plakken.
    Klopt van de reacties. Blogger zet ze nu regelmatig in de spam en dan moet je zelf weer aangeven dat het geen spam is en de reactie wel geplaatst kan worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline