maandag 9 mei 2022

Moederdag

Hallo blogmaatjes,

Gisteren was het Moederdag en ik ben verwend met een prachtige bos bloemen. 

Mijn moeder kreeg haar cadeautje afgelopen week al toen we samen in het tuincentrum waren. Om op haar tafel te leggen, maakte ik nog een mapje met notitieboekje. Zo kan ze meteen haar boodschappen enz. opschrijven!




Dit past helemaal bij mijn moeder. Ze handwerkt nog steeds graag en ze maakte tot voor kort haar eigen kleding en die van mij op de naaimachine.





 Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline


17 opmerkingen:

  1. Schitterende creatie Caroline, het papier is prachtig en wat een lief cadeau, fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal mooi, stijlvol kaartje is het zo geworden, geslaagd !
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een mooi mapje! Prachtig papier heb je gebruikt, zo mooi al die flapjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig mapje. En wat leuk dat papier, dat zo mooi bij je Moeder past.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt zo mooi! Vind dit altijd hele mooie kadootjes
    Dus dicht in de buurt? Moet ik voorbij komen fietsen dan? Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtig mapje met dit mooie papier. Leuk om zoiets persoonlijks te kunnen maken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een GAVE creatie heb je voor je moeder gemaakt Caroline....schitterend!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk en origineel gemaakt voor je moeder!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat super mooi gemaakt. Zulke leuke details.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige creatie vóór je moeder.
    Mooi papier.
    Super leuk gedaan.
    Groetjes Elle-jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig papier heb je gebruikt, je maakte een mooie creatie.
    Dat is bij mij dus ook, er staan reacties bij, die moet ik dan goed keuren en dan komen ze alsnog op mijn blog,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een geweldig mooie creatie voor je moeder. Leuk met al die persoonlijke dingen erop.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende creatie met heel mooi papier! Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Caroline,
    Wat een fijne kaart!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een heel mooi boekje en wat een prachtig papier.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Echt zo mooi deze creatie.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline