maandag 12 september 2022

25 jaar

Hallo blogmaatjes,

Vandaag heb ik een kaart voor een 25-jarig huwelijk. Het middelste vak heb ik versierd met bloemen van Marianne Design.


Om de kaart dicht te houden maakte ik er een band omheen.


De hartjes gesneden uit een stuk papier dat mooi bij het DP past. Het was wit aquarel papier van een eerder project en bewerkt met inkt.

Gisteren hebben we genoten van het bloemencorso. De zon scheen en het was weer een kleurrijk geheel!

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

16 opmerkingen:

  1. Wat een mooi kaartje en die harten banner erbij super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooie kaart voor deze feestelijke gelegenheid!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart, die sluiting is ook super met de twee harten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie en feestelijke kaart, de band met harten maakt het helemaal af,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart en leuk model.
    Ik zeg al jaren dat ik nog eens naar een bloemencorso wil lijkt me zo mooi, maar wie weet komt het daar nog van.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi, vooral die band met hartjes eromheen.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtige kaart Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super mooie kaart is het! leuk model ook zo.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart voor een 25 jarig huwelijk.30Er mooi dp en de hartjes kleuren er heel mooi op. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke feestelijke kaart in dit mooie model Caroline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. leuke kaart, mooi modelletje met veeel DP hahahaha ! Had het al gezien, staat op mijn verlanglijstje. Jouw kaartje is helemaal gelukt
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat leuk deze kaart en het modelletje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooi Caroline, zo toevallig dat wij weer iets hetzelfde hebben ;) mijne komt vlgd week online.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een hele mooie kaart Caroline en leuk om de banderol ook in dezelfde kleur te maken.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo ik zag net een kaart bij Petra. Ik wil je moeder ook wel een kaart sturen 90 een mijlpaal. Als je mij een mailtje stuurt j.g.bosscha@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Schitterende kaart heb je gemaakt voor het jubileum! Heel mooi model en zo mooi en netjes afgewerkt, een plaatje!

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline