donderdag 8 september 2022

Week 36

Hallo blogmaatjes,

Ook deze donderdag heb ik weer een kerstkaart voor jullie en 52 weeks to Christmas.

De basis is gemaakt met een stencil van Dutch Doobadoo. Daarop de fijne feestdagen cirkel en een plaatje van Marianne Design.


Het papier uit een blok van Deco Time was nog over van de kaart van 2 weken geleden. Het lijkt of het touwtje aan een strikje hangt en onderaan heb ik een cirkel met een stempel van Studio Light geplakt.

Ik heb nog een oproepje voor jullie. Voor wie het is en waarom kan ik hier niet schrijven, want diegene leest mee. Willen jullie weten waarvoor ik een oproep doe, mag je dat in de reactie schrijven en stuur ik jullie een mail of reageer op jullie blog!

Zo meteen ga ik naar een verjaardag van een vriendin en ik probeer later op de dag nog bij jullie langs te komen.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

26 opmerkingen:

  1. Mooi model en prachtige kaart in deze kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart Caroline. Leuk model en mooie kleurencombinatie. Je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt met je oproepje. Je mag reageren op mijn blog of een mailtje sturen naar antjescardcreations@gmail.com. Ben benieuwd...
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooi kaartje met de leuke vorm en leuke dp en details
    je mag me wel een mailtje sturen jan.en.ellen@ziggo.nl of reageren op mijn blog ben wel benieuwd hoor
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige kerstkaart en door de mooie mal met plaatje heeft deze kaart niet veel nodig xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kerstkaart heb je gemaakt, het achtergrondpapier past perfect bij het plaatje,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kerstkaart Caroline.
    Alles past mooi bij elkaar.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Caroline....je hebt mooi papier en een leuk plaatje gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie mal is dat zeg, leuk geheel als kerstkaart.Groetjes,Gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. een prachtige kerstkaart, nu maak je ons nieuwsgierig Caroline...
    Gezellig dat je erbij bent vandaag.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een mooie kerstkaart Caroline, leuk met dat tekstrondje aan het strikje.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kerstkaart.,leuk model. Het plaatje is erg mooi.Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooi model en prachtige kaart! Dat plaatje is erg mooi inde cirkel en samen met het achtergrondpapier.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een prachtige kaart ook deze week weer.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuk kerstkaartje heb je gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi model Caroline! En heel mooi papier ook gebruikt.
    Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige kaart Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Heel leuk dit model !!!!
    Mooie kleuren ook !
    Groeten Ineke
    DT52wTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Prachtige kaart en een superleuk model.
    Ik ben ook erg nieuwsgierig geworden naar je oproep. Mogelijk omdat het zo spannend klinkt.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat toevallig dat wij dezelfde tekstcirkel vandaag hebben gebruikt. Mooi model trouwens.
    Ik ben wel nieuwsgierig gemaakt....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mooie kaart Caroline! Ik stuur je een mail :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel leuk zeg! EN dat papier zit in het pakket waar Sarah en ik dit jaar onze kerstuitdagingen mee maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Dat is een hele mooie kaart zo. Groetjes, Pia

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart! Erg leuk met het strikje en touwtje... Ik ben benieuwd naar je oproepje: je mag mij wel mailen als je wilt. (lisanneskaarten@gmail.com)

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaartvorm, prachtige kaart. Verrassing voor iemand? Ik doe graag mee, mail maar naar sefejuse69@gmail.com, groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mooie kaart. En ik ben ook wel nieuwsgierig, neem aan dat het me ook wel gaat lukken dus mail mij ook maar elly.claessen@gmail.com
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline