donderdag 1 september 2022

DAK #69 - Back to School

Hallo blogmaatjes,

En dan is hier mijn tweede kaart voor vandaag. Ik had niet in de gaten dat september al begonnen is. Gelukkig herinnerde ik me op tijd dat deze kaart vandaag op het blog moest!

Het is de eerste van de maand en dan begint bij Do-Al(l) Kreatives een nieuwe challenge. We willen graag een kaart zien met het thema 'terug naar school' en daar kunnen jullie vast wel wat mee bedenken!

Als uitgangspunt voor de basis ben ik begonnen met een stencil van Dutch Doobadoo. Een stuk gelinieerd en geruit papier bewerkt met letters en cijfers. Hierbij de markeerstiften, potloden en een puntenslijper van Marianne Design. 


De rugzak is van Leane Creatief en de piepkleine agenda maakte ik zelf met een ticket stansje. De stempels hierin zijn van Marianne Design.


Tot 30 september loopt deze challenge en het zou leuk zijn als jullie allemaal meedoen! 

Nogmaals een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

11 opmerkingen:

  1. Hij is super deze kaart!! Zoveel leuke schoolspulletjes erbij.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart met leuke details maakte je Caroline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, hij is leuk! Ik vind het een moeilijk thema, ben benieuwd hoeveel inzendingen we krijgen..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart voor het nieuwe schooljaar.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele leuke kaart met schoolspullen. En die hele kleine agenda is helemaal leuk. 👍

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave schoolkaart Caroline.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke stoere schoolkaart. Je kerstkaart van hieronder is ook erg mooi. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een ontzettend leuke schoolkaart!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart met de schoolspullen en de mooie rugzak.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave dt-bijdrage Caroline!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline