donderdag 15 december 2022

DAK #72 reminder

Hallo blogmaatjes,

De helft van de maand is aangebroken en het is donderdag kerstkaarten dag. Vandaar dat ik voor de reminder van de lopende challenge bij
Do-Al(l) Kreatives een kerstkaart heb gemaakt.

Met stansen van Crealies heb ik uit de binnenkant een ovaal gesneden. De achtergrond is gemaakt met het Studio Light mask stencil 'geometric pattern' en distress inkt rustic wilderness. 


Eén van de ovalen uit de binnenkant heb ik aan de voorkant geplakt. Hierop een paar plaatjes uit dezelfde serie geplakt en voor de tekst heb ik nog eens mijn stickers opgezocht. Het is heel lang geleden dat ik die gebruikte! 


Het grotere ovaal plakte ik aan de binnenkant en hierop kan ik mijn kerstwens schrijven!


Dit model is een inside tunnel card en als je niet weet hoe je die moet maken, kun je hier een tutorial bekijken. Het zou leuk zijn als jullie meedoen aan de challenge en je hebt hiervoor nog 2 weken de tijd.

Bij de challenge van kleuren met potloden sta ik met onderstaande kaart in de top 3.




Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

24 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Carolline en van harte gefeliciteerd met je topper.
    Ja grappig dat je ineens weer iets gebruikt wat je al heel lang hebt he..dat maakt het leuk, al die afwisseling.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk model en wat heb je hem mooi gepimpt Caroline, gefeliciteerd met je toppertje die is ook erg mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je toppertje, je tunnelkaart is top!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. prachtig kaartje..
    Gezellig dat je vandaag meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje met de ovalen leuk idee zo'n tunnelkaart leuke details heb je gebruikt
    gefeliciteerd met je toppertje
    'groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart met die mooie stans op de achtergrond. Gefeliciteerd met je toppertje! fijne dag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi model is dit, leuke binnen-en buitenkant. Gefeliciteerd met je topper,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een prachtige kaart met de aparte ovalen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke kaart Caroline, ik vind het een mooi model, leuk aangekleed. Gefeliciteerd met je top-notering!
    Groeten, Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kerstkaart Caroline. Wat een leuk model!!
    Gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pachtige kaart Caroline met het doorijkje!
    Bedankt voor de mooie kerstkaart die wij deze week hebben ontvangen!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie sfeervolle tunnelkaart in kerstsfeer Caroline. Gefeliciteerd met je top 3 notering en gezellig je weer te zien bij 52 WTC .
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kaartje heb je gemaakt. Leuk dat tunnel-effect.
    Proficiat met je topplaatsje.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie tunnelkaart Caroline (nog nóóit gemaakt) en proficiat met je toppertje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een prachtige binnen- én buitenkant heeft deze kaart. Proficiat met je topper (heb die digi toevallig laatst gewonnen).
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. We hebben dit met de Liftchallenge ook een keer gedaan, echt een erg leuk model. Jouw kaart is een BEAUTY, Caroline, heel mooi gemaakt. Zou zo in een winkel verkocht kunnen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heel mooie kaart, mooi gemaakt.
    Gefeliciteerd met je topper!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie tunnel/voorbeeldkaart voor de challenge. Gefeliciteerd met je topplaats. En hartelijk bedankt voor de mooie gestempelde kerstkaart die ik van je kreeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ja, dat zat ik me dus ook te bedenken dat ik eigenlijk had moeten kijken of het een donderdag was. Dan had ik er ook een kerstkaart van gemaakt. De jouwe is mooi geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een gave creatie !!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  22. prachtige kaart, heel mooi gedaan.
    groetjes Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie kaart en natuurlijk gefeliciteerd met je topper.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline