donderdag 1 december 2022

DAK challenge #72

Hallo blogmaatjes,

Geen kerstkaart deze donderdag. Die heb ik gisteren al geplaatst, want vandaag start de nieuwe challenge bij Do-Al(l) Kreatives. Deze keer willen we een tunnelkaart zien.

Mijn voorbeeld is gemaakt met de leuke hondjes van Creative Craftlab. Ze zijn gekleurd met alcohol markers. 


Voor de cirkel en de binnenkant gebruikte ik een mask stencil van Dutch Doobadoo.



Doen jullie allemaal weer gezellig mee? Je kunt je kaart plaatsen tot eind deze maand.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Creative Craftlab CCL-ES-STAMP221 ♦ CCL-FR-CD173
Dutch Doobadoo 470.784.076

11 opmerkingen:

  1. Wat een lieve en ondeugende kaart is dit, en die botjes zo bovenin, mooi gedaan
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tunnelkaart Caroline.
    Grappig zo met de diertjes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk kaartje, ziet er ingewikkeld uit
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een vrolijke boel op deze leuke kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Caroline,
    Hoe leuk is deze kaart! Tof model, grappige snoetjes...
    Ik ben ook nog even naar jouw kaart van gisteren gaan kijken en heb daar ook gereageerd...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gave kaart, heel mooi gedaan met de leuke hondjes. Ook mooi is hoe je gewerkt hebt met het stencil.
    Ik moest wel lachen toen ik je kerstkaart zag, bij mij ligt precies dezelfde combinatie klaar maar het lukte niet om hem af te krijgen. Dus deze vind ik zeker mooi.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuk gedaan met die geinige honden.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh deze van jou is ook leuk geworden! Ik had hem nog niet gezien. Best even uitzoeken hoe het werkt he? Maar het effect is wel heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel leuke kaart, leuk detail die botjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een geinige kaart met die guitige hondjes!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline