vrijdag 9 december 2022

Schilderkunst

Hallo blogmaatjes,

Voor een jarige zwager die mooie schilderijen maakt, heb ik deze kaart gemaakt.

De tubes en haren van de kwastjes zijn uit wit papier gesneden en daarna gekleurd met distress inkt. Op de foto is helaas niet zo goed te zien dat de gele tube aan de onderkant opgerold is.


Met mask stencils heb ik de craquelé rand en de vrouw op de achtergrond gemaakt.

We hebben woensdag de kerstboom gezet en dat geeft weer een gezellige sfeer in de huiskamer. De kerstkaarten zitten in de brievenbus, dus ook die klus is geklaard.    

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Marianne Design LR0760

14 opmerkingen:

  1. Weer een super kaart en zo persoonlijk. Mooi gedaan.
    Ja gezellig wat warmte in huis met die lichtjes.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. helemaal mooi is je kaartje geworden
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Even groter gemaakt om alles op deze super leuke én persoonlijke kaart te kunnen bewonderen, wat zal je zwager hem gaaf vinden!
    Hier ook al een huis in kerstsfeer, de kaarten al op de bus en aardig wat reacties dat de post is aangekomen en dat vind ik altijd fijn!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart met die achtergrond, leuk detail het opgerolde tubetje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een prachtig kaartje Caroline, mooi op deze achtergrond. Ja gezellig weer de kerstboom in huis! Mijn kaarten zijn ook de deur uit!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vandaag viel jouw prachtige kerstkaart bij mij op de mat, dankjewel!
    Hele mooie en originele kaart heb je gemaakt,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een persoonlijke en mooie kaart heb je gemaakt.
    de kerstboom staat bij ons ook.
    enkele kerstkaarten zijn al op de bus.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. prachtig kaartje voor je zwager.
    Leuke achtergrond en toepasselijk met de kwastjes en verfrolletjes.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Geweldige kaart vind ik het! Wij zetten de boom denk ik zondag, als Sint echt weg is!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige en toepasselijk kaart voor de kunstenaar.
    Alles zit mooi in elkaar en het idee met de schilderspalet erbij heb je geweldig leuk gedaan.
    Knap hoor.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaart. Erg leuk gemaakt. Ik heb zojuist de kerstboom versiert. En wat kerst prulletjes neer gezet. Geeft inderdaad altijd een stukje gezelligheid in deze donkere dagen. Ben nog aan het schrijven met de kerstkaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele kleurrijke verjaardagskaart maakte je hier Caroline,mooi xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline