maandag 24 juli 2023

Beterschap

Hallo blogmaatjes,

Eigenlijk was het gisteren ideaal knutselweer, want het heeft de hele dag geregend. Maar ik heb zitten lezen, haken en puzzelen. Vandaag laat ik een kaart zien die ik al een tijd geleden in opdracht maakte.


De geëmbosste achtergrond is bewerkt met distress inkt faded jeans en hierop plakte ik een plaatje van Marianne Design.

Morgen ben ik er met een herinneringskaart voor de challenge bij Kleuren met Potloden.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

16 opmerkingen:

  1. Een mooie beterschapskaart, dat zal goed doen.
    Wat dat laatste betreft: ik ook 🤗
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie beterschapskaart Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk kaartje is dit geworden
    vandaag een geplande knutseldag, hopelijk komt mister inspiratie ook even langs dan...
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gemaakt Caroline.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke beterschapskaart, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart, mooi effect van die embossing met distress inkt mede door de blauwe omlijsting van de basiskaart!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele mooie beterschap kaart. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is ook wel eens lekker om andere dingen dan knutselen te doen.
    Het is een mooi kaartje geworden!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie beterschapskaart. Iets anders doen dan knutselen is ook wel eens leuk. Op dit moment onweert het hier, en komt de regen met bakken uit de hemel.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een mooie embossing folder en leuk dat kleurtje langs de randen. mooie kaart geworden.
    groetjes, Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook leuke dingen om te doen als het regent Caroline. Je laat een mooie beterschapskaart zien, leuk die geëmboste achtergrond.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met deze leuke embossingfolder, ik ben ook in de lees mood de laatste tijd,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart! Ik heb gisteren ook een film gekeken overdag, gewoon zin in...

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hij is heel mooi deze kaart.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele leuke kaart met de geemboste achtergrond Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline