donderdag 6 juli 2023

Week 27

Hallo blogmaatjes,

Alweer donderdag en dus heb ik vandaag weer een kerstkaart voor 

De hoek van het plaatje heb ik versierd met een swirl van Noor Design. Het malletje van de tekst heb ik rondom afgetekend en uitgeknipt. Zo heb ik een mat voor de tekst.


Mijn oude design papier en plaatjes probeer ik zoveel mogelijk op te maken voordat ik lekker gemaakt wordt met het nieuwe papier wat er binnenkort weer aan komt. Het plaatje kocht ik jaren geleden op de beurs bij Gerda's Hobbyshop en het papier is van Craft Sensations.

Het is altijd leuk om jullie reacties te lezen. Wel vind ik het jammer dat er vaak onder een anonieme reactie geen naam staat en zodoende weet ik dan niet wie er reageert!

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

25 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart Caroline met de mooie afbeelding van de dame.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie vintage kaart met dit nostalgische plaatje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige Vintage kaart Caroline .....
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een mooi kaartje met het leuke dp en details en het nostalgische plaatje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuk nostalgisch kaartje, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kerstkaart met een leuk vintage plaatje,
    ik heb mijn hobbykamer opgeruimd en heel veel vintage plaatjes weg gegooid..
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi nostalgisch kaartje!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje en wat een leuk plaatje heb je gebruikt!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie kaart met het plaatje van de dame met haar mof, je hebt er een mooie vintage sfeer aan gegeven!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke kaartje met prachtig plaatje...
    Lieve groetjes Annemarie en Merit Dt52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een mooie kerstkaart met deze leuke materialen gemaakt. Ook al zijn ze ouder dit blijft mooi. Goed bezig met het opmaken… ik neem het me ook vaak voor… maar soms laat ik me dan toch weer verleiden… Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt een mooie, vintage kerstkaart gemaakt. Slim om de tekst zo van een mat te voorzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een mooi kaartje heb je gemaakt! Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een prachtige nostalgische kerstkaart.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie kerstkaart met die deftige dame Caroline.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mooi, vintage kaartje, Caroline.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een hele mooie vintage kaartje, je achtergrondpapier past volledig bij je o zo mooie plaatje. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie, vintage kaart, heel leuk. Groeten Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtig plaatje is het! En je papier erbij is ook zo passend!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. mooi romantisch kerstkaartje!
    groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Je kaartje doet wat nostalgisch aan....heel erg leuk Caroline!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Zo’n mooi nostalgisch kaartje maakte je Caroline,prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige kaart, Caroline! En goed idee om nu te proberen je oudere papier op te maken, zodat er ruimte is voor iets nieuws. Ik vrees dat ik daarvoor iets te veel papier heb...
    Gezellig dat je meedoet met 52WTC deze week.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Lovely vintage Christmas card. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Het geeft een nostalgische uitstraling in deze kleuren. Best mooi.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline