woensdag 26 juli 2023

KKT juli

Hallo blogmaatjes,

Het is de laatste woensdag van de maand en vandaag is het KKT-dag. Femminde heeft gekozen voor mintgroen bij het wit van vorige maand.


Op Pinterest zag ik leuke strookjes kaarten voorbij komen en zo is dit idee ontstaan. Op een wit vierkant plakte ik strookjes van 1,5 cm en daarna stanste ik de vorm uit. Dezelfde vorm groter gestanst uit wit en dit verhoogd op een mintgroene achtergrond geplakt.

De bloem is bewerkt met embossing poeder die er qua kleur super goed bij past. Zodra ik de bestemming van de kaart weet, komt er een tekst op!

Als je wil zien wat de andere deelnemers van deze uitdaging hebben gemaakt, kun je bij Martina de lijst vinden.

Een fijne dag en morgen ben ik er weer met een kerstkaart!

Crealiefs, Caroline

WOW embossing poeder true blue WS343X
Elizabeth Craft Design Florals mini's 2044
Crealies bloem set of 3 no. 66

26 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met de strookjes Caroline.
    Ook de bloem is mooi zo met embossing poeder bewerkt.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk zo met die strookjes, kleurtjes ook mooi.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een heel mooie kaart, hij zal nog mooier zijn met tekst, maar dan past hij waarschijnlijk niet meer in het kkt en zo komen de vormen beter tot hun recht.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk wat je met deze mooie kleurencombinatie laat zien Caroline, je bloem is schitterend 🤩

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey Caroline,
    Mooie kaart werd het, heel fijn uitgewerkt. En ze kan inderdaad voor heel veel gelegenheden gebruikt worden...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk met die strookjes, een heel geslaagd kaartje in het gevraagde wit/mint!
    Grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is wat ik nou een MOOI en tevens LIEF kaartje noem in de kleuren van het Kleurenkaartenteam. Het kaartje heeft niets anders nodig Caroline.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat ontzetten mooi is deze kaart de strookjes in het kader super leuk gedaan samen met de bloem.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk zo met die strookjes, Caroline! Mooie kaart!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk met al die reepjes papier.
    Fijne dag, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gave kaart en die bloem is een echte blikvanger, ook wat kleur. Ik hou ervan als je wat meerdere tinten mintgroen ziet. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat is een mooi kaartje geworden. Mooie vorm en die bloem trekt veel aandacht! Mooi gedaan. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je dit leuk gedaan Caroline....meer hoeft niet....prachtig kaartje!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. mooie kaart voor het KKT, leuk gedaan met die strookjes, mooie bloem ook.
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Heel mooie kaart met een mooi design,. de achtergrond voor de bloem is prachtig en leidt niet af.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk gedaan met die strookjes. De bloem is ook een blikvanger geworden zo.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een prachtige strookjes kaart!! En dat bloemetje maakt het helemaal af.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een prachtig geheel je kaartje, heel sereen en rustig..groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mooie kaart, de bloem is de echte blikvanger.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  20. die is leuk geworden zo ! geslaagd kaartje, leuk met die strookjes
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooi deze kaart Caroline
    Groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooi! En nu ik deze zie bedenk ik me dat deze nestabilitie ook in mijn bezit is. Al heel lang en ik vind hem nog steeds heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Een dagje later dan gepland, maar toch even een KKT-rondje doen! Mooi kaartje, leuk in de KKT-kleuren! CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mooie kaart en ook je kerstkaart is tof gemaakt, groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtig in de gevraagde kleuren!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline