woensdag 23 augustus 2023

Dahlia

Hallo blogmaatjes,

Toen ik het Dahlia mask zag, dacht ik meteen aan het jaarlijkse bloemencorso. Over ruim twee weken is het weer een kleurrijk feestje in ons dorp. Grote wagens in een bepaald thema worden helemaal vol geprikt met Dahlia's.

De bloemen heb ik op fluweelpapier gesponst met 5 kleuren roze inkt.





Ik had al een bloem uitgeprobeerd op ander papier en vond het zonde om die weg te gooien, dus heb ik die uitgeknipt en achterop het label geplakt.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Stuio Light SL-ES-MASK195

8 opmerkingen:

  1. Wat een mooi en fleurig label heb je zo gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooi kaartje heb je gemaakt met de dahlia's, ze zijn zo mooi van kleur.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige geworden, het lijken wel echte dahlia's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig label. De dahlia’s heb je zo mooi ingekleurd. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een Dahlia is een PRACHTIGE bloem waarvan jij er een aantal op je label hebt staan Caroline. SUPER MOOI label.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kan niet anders zeggen dan: wat gaaf! Een ontzettend mooi resultaat Caroline xx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo die is heel mooi, super ingekleurd.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline