woensdag 30 augustus 2023

Kleurkaartenteam augustus

Hallo blogmaatjes,


Vandaag is het weer tijd voor het kleurenkaartenteam. Bij het mintgroen van vorige keer moest zachtroze worden gebruikt.


Als basis heb ik een stans van Studio Light gebruikt en hiermee een dubbele kaart gesneden. De bloemen van Crealies uit twee tinten zachtroze gesneden en een parel geplakt als hart.

Het is zonde om de kaft van een papierblok weg te gooien en daarom heb ik er deze afbeelding uitgeknipt en maakte ik nog een kaart.


Bij Martina kun je zien wie er meedoet aan de kleuren uitdaging.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

25 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaarten Caroline, heel slim doe ik ook weleens..staan zo vaak wat moois of bruikbaars op.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaarten heb je gemaakt !!!
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Twee prachtige kaarten in deze mooie kleuren Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke, fleurige kaarten heb je gemaakt, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat zijn het mooie kaarten geworden in deze kleurtjes, leuke bloemetjes en ook je 2de kaart is top!
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi hoor ik hou wel van deze kleuren
    groetjes Josje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow....twee prachtige kaartjes heb je gemaakt Caroline!
    Ik heb dit papier ook....je brengt me op een idee!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Schitterende kaarten Caroline en erg handig om de voorkant van zo`n blok te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Twee prachtige bloemenkaartjes in de KKT-kleurtjes, fleurig!
    En slim om de kaft zo te gebruiken....
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beide erg leuk in deze tinten !!!!
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. 2 hele MOOIE kaartjes Caroline in de kleuren van het Kleurenkaartenteam. En het is zeker zonde om iets weg te gooien waar nog zoiets MOOIS van te maken is.
    Liefs, Wilma 😀😀😀

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beide kaarten zijn mooi gemaakt. Slim om de kaft te gebruiken.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kaartjes en wat handig bedacht om de cover ook te bewaren. Ik doe dat soms, maar vind het vaak te dik! Mooie bloemen als deze zou ik ook uit knippen! Leuk gedaan! Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi Caroline! Allebei je kaarten. Wat leuk om zelfs uit de kaft van het blok nog een afbeelding te knippen.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Allebei de kaartjes zijn heel mooi en prachtig van kleur. Groetjes, Laurette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat zijn 2 heel mooie kaarten, mooi plaatje op de 2e.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hahaha, wat slim, de kaft van het papier gebruiken.... die gooi ik eigenlijk altijd weg. Nog niet bij stilgestaan
    twee mooie kaartjes heb je gemaakt, geslaagd,
    fijn dat je er weer bij was deze maand,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mooie kaarten,mooi ook hoe je twee tinten roze gebruikt hebt, daar hou ik wel van. Natuurlijk dat ken ik da, gewoon niets weggooien wat op kaarten kan, en je krijgt er gewoon weer een leuke kaart bij. Mooie randstad trouwens. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Het zijn allebei heel mooie kaartjes! En natuurlijk niet weg gooien zo'n kaft.
    Je hebt er een heel mooie kaart mee weten te maken

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ze zijn beide erg mooi, leuke bloemen op je 1e kaart…een mooie kleurencombinatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke kaarten. Vooral nummer 1, het tekstje er in is tof! X

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kaartjes hoor.
    Wat een leuk idee, om de kaft te gebruiken, soms zie je iets en vind je het zonde om weg te doen.
    En kijk, een mooie kaart erbij!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een mooie kaarten zeg!! Die afgeronde hoeken maken het helemaal af.
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie kaartjes in de mooie zachte tinten van KKT, het is en uitermate geschikte kleur bij bloemen, die komen zo mooi tot hun recht. groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hey Caroline,
    Wat een mooie kaarten zijn dit ook alweer! Vooral de eerste is zo mooi!! Dankjewel voor jouw beterschapswensen voor mijn oudste dochter Laura. Mijn tweede dochter heet ook Caroline! ;o)
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline