donderdag 3 augustus 2023

Week 31

Hallo blogmaatjes,

Wat doet jou denken aan vroeger met kerst? Dat is het thema van de 
52 weeks to Christmas challenge. Er kwamen allerlei herinneringen naar boven, maar niet echt iets waar ik een kaart mee kon maken. Totdat ik bij Miranda in haar blogbericht 'nachtmis' zag staan. De luidende klokken rond middernacht bezorgden me altijd een heel speciaal gevoel en de kerk was dan prachtig versierd. Eerste kerstdag zong ik mee in het kinderkoor dat begeleid werd door de juf van onze klas. Een mooie tijd om aan terug te denken.


Dit plaatje en de muziekrand met hulstblaadjes passen goed bij de herinnering. Miranda bedankt voor de inspiratie!

Met deze kaart sta ik in de top 5

     

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

30 opmerkingen:

  1. Mooi je kaart! Ja nu je het zegt, de nachtmis vond ik ook altijd heel wat! En onze gekleurde bonte versierde boom met de vogels als kerstballen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, deze herinnering. Je kaart is heel mooi met dat plaatje van de kerk erop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele leuke kaart Caroline en wat een leuke herinnering. Gefeliciteerd met je toppertje.

    Lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jazeker....die herinnering heb ik ook!
    Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Caroline!
    Groetjes en gefeliciteerd met je topper,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart, en fijn om die herinneringen weer even voor de geest te halen..
    Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
    Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52W

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie herinnering, je hebt er ook een mooie kaart bijgemaakt. Gefeliciteerd met je topper!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een mooi kaartje met het mooie plaatje, een leuk verhaal heb je erbij
    gefeliciteerd met je toppertje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie kaart met een leuke herinnering. gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooie herinnering aan kerst.
    Het plaatje past er perfect bij Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie kaart heb je gemaakt met de mooie kerk.
    Leuke herinnering.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie herinneringen, altijd fijn om aan terug te denken.. Je kaart is erg mooi Caroline, vooral de rand maakt het speciaal. Fijn plaatje ook, wat je hebt gebruikt.
    Fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. PS En van harte met je toppertje, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi herinnering die nachtmis, ik heb ook nog even aan een kerk gedacht. Leuke kaart!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaart met mooie herinnering, Caroline! Mooie afbeelding ook.
    Gefeliciteerd met je topkaartje!
    Bedankt voor het meedoen aan onze uitdaging bij 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt een hele mooie kerstkaart gemaakt nav van je herinneringen. Gefeliciteerd met je topper. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat mooi deze herinnering Caroline en inderdaad had die nachtmis iets magisch. Een hele mooie sfeervolle kerstkaart heb je gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC en gefeliciteerd met je toppertje, altijd leuk.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Er komen allerlei herinneringen boven als je denkt aan de kerst van vroeger! Die klokken herinner ik me ook! Wij gingen niet naar de nachtmis, maar de klokken waren er wel! Een mooi kaartje met die mooie rand erboven! Gezellig dat je weer meedoet met de uitdaging van 52 WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hey Caroline,
    Mooie, sfeervolle kaart is het! En ja, de nachtmis... Bij ons was die om 20u. Ik zong ook en heb ooit de solo van 'Stille nacht' mogen zingen... Dat laten ze mij nu ook niet meer doen, hoor!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een mooie herinnering, de nachtmis is inderdaad ook heel herkenbaar voor mij.. Mooie kaart heb je gemaakt, bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. De kaart past perfect bij je herinnering, mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wij gingen ook altijd naar de nachtmis, dat was écht Kerst en daarna beschuit met muisjes eten..
    Prachtige rand zit er aan je mooie kerstkaart,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Oh ja, dat kan ik me voorstellen, en hoe leuk dat je daar door deze challenge dan aan herinnerd wordt! Je kaart is heel mooi en precies wat er bedoeld wordt met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Gefeliciteerd met je topper, leuk is dat om terug te denken aan het zingen in de nachtmis.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Gave kaart, mooi en stijlvol en een mooie herinnering!

    groetjes van Ank

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Gefeliciteerd met je Toppertje, mooie kaart met n super herinnering
    Groetjes Epie......

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat past je mooie kaart goed bij je herinnering, Caroline.
    Proficiat met je topper.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Je verhaal lezende en de daarbij behorende kaart die je gemaakt hebt zie ik je zo voor me…..lief xx

    BeantwoordenVerwijderen
  28. mooie kaart heb je samengesteld,
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Heel mooi je kaart !!!!!
    Groeten Ineke
    DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  30. oh ja natuurlijk de kerstnacht dienst...(protestants) mooi verwerkt in dit kaartje!
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline