vrijdag 1 september 2023

DAK #81 - Steampunk

Hallo blogmaatjes,

Bij Do-Al(l) Kreatives begint vandaag de nieuwe challenge en we willen graag Steampunk creaties zien.

In een embossing folder heb ik met een brayer oxide inkt verspreid en toen het witte papier erin gelegd en door de machine gedraaid. Nadien heb ik hier en daar met de brayer nog wat extra inkt over de geëmbosste achtergrond gerold. 


De stempel is met distress inkt ingekleurd. Ik heb 'm uitgeknipt en verhoogd opgeplakt. Wat tandwielen en de vleugels gestanst uit wit papier en met dezelfde oxide inkt als de achtergrond op kleur gesponst.

Als jullie dit ook een leuk thema vinden doe dan mee aan de challenge. Deze loopt nog de hele maand september.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

9 opmerkingen:

  1. deze is erg leuk geworden, mooi
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk maar ik heb daar niks mee haha
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuke kaart Caroline.
    Ik heb er niets mee.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. supergaaf....jammer dat ik nog niet kan knutselen
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gave kaart! Ik heb niets met steampunk (daarom voel ik mij ook enorm uitgedaagd, hopelijk vind ik er nog gelegenheid voor), maar deze kaart is echt super, heel knap gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hen echt knap gemaakt. gemaakt had er best moeite mee, jij niet?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan!! Ik heb er niet zoveel mee, maar deze uitwerking met steampunk vind ik gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je dit mooi gedaan Caroline, heel gaaf geheel zo!
    Nog een fijne zondag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is echt een gave steampunk kaart geworden, lijkt me heel moeilijk,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline