donderdag 28 september 2023

Pancake day

Hallo blogmaatjes,

Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik gemaakt heb voor het 

Van onze sponsor Lili of the Valley heb ik de  stempel pancake day en baked with love gekleurd. Het is zo leuk om deze kaart te sturen naar iemand die graag kookt en bakt.


Faber Castell Polychromos
broek en trui: 247-144-146
pan: 235-233-231
schoenen: 233-231-230
schort en muts: 234-233-230
huid: 191-189-132

Derwent Lightfast
haren en pancake: taupe-brown ochre-wheat

Misschien ga ik deze week zelf ook nog wel een keer pannenkoeken bakken... LOL

Een fijne dag!



12 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Caroline.
    Mooi ingekleurd.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geweldig kleurwerk en een superschattig kaartje, Caroline! Pannenkoeken... lekker, maar eet ze zelden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Caroline,
    Oh, wat is die mooi!
    Echt een super leuke kaart...
    Maar Lili of the Valley hebben mooie stempels hé!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele mooie kaart met deze enige digi. Mooi gekleurd. Ik zie mijn man al staan bakken. Die vindt het leuk om pannenkoeken te bakken. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel erg leuk gedaan Caroline....mooi ingekleurd ook!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat 'n superleuke kaart is dit! Inderdaad om dit te sturen naar een kook/bakliefhebber. 🙂 En wat kleur je prachtig! En pannenkoeken, zeg ik geen nee tegen...😀
    Fijne avond gewenst.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een mooie kerstkaart en deze is heel mooi ingekleurd.
    altijd lekker: pannenkoeken.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een enige kaart met mooi kleurwerk. Ik eet zelden pannenkoeken, maar door jouw leuke kaart krijg ik er weer zin in.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oh, wat een prachtige kaart! De superleuke digi heb je prachtig ingekleurd, maar ook de afwerking is heel erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een hele mooie kaart met prachtig kleurwerk!
    Hmmm pannenkoeken met appel, lekker…alleen je huis stinkt er zo van hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een mooi kaartje met het leuke dp en het schattige stempeltje
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline