maandag 25 september 2023

Vlinders

Hallo blogmaatjes,

Wat een heerlijke nazomer hebben we toch! Gisteren zat onze tuin vol met vlinders. We zagen een dagpauwoog en een heleboel Atalanta's. Vanmorgen zag ik dat ik deze kaart nog niet heb laten zien en de kleuren passen mooi bij het jaargetijde.



De kaart is al enkele jaren geleden gemaakt voor een demo en wat ik daarvoor allemaal gebruikt heb, weet ik niet meer.

Omdat ik druk bezig ben met de voorbereidingen van mijn workshop, kan het zijn dat ik bij jullie blogs alleen maar een kijkje neem en geen reactie achter laat. Bij voorbaat sorry daarvoor 😉  

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

12 opmerkingen:

  1. Leuke kaart met de vlinders Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de vlinders
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kaart. Ik zie bij ons ook opvallend veel vlinders in de tuin.
    Succes met de voorbereidingen voor je workshop.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze passen zeker goed bij het jaargetijde, een heel mooie kaart in mooi model! Succes met de voorbereidingen, Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart met de vlinders.
    Hele mooie kleuren, helemaal voor deze tijd van het jaar.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie kaart met vlinders in warme kleuren. Succes met je workshop Caroline.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart met de vlinders! De kleuren passen mooi bij het jaargetijde. Succes met de voorbereiding van je workshop.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart is dit met de vlinders.Hier zag ik ook nog watching de tuin. Succes me5 je workshop. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie kaart in herfstkleuren.
    Wat leuk dat je een workshop gaat geven, succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heelmooie kaart in deze tinten! Die laagjes zijn altijd leuk.
    Succes met de workshop!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je laat een mooie kaart zien, heel veel succes met je workshops en veel plezier ook.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een supermooie creatie.
    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline