zondag 15 oktober 2023

DAK reminder #82

Hallo blogmaatjes,

Het is alweer de 15de van de maand en voor de lopende challenge bij 
Do-Al(l) Kreatives laat ik jullie mijn DT-kaart zien.


Deze keer heb ik het mezelf niet zo moeilijk gemaakt. Bij deze CAS kaart zijn de blaadjes gestempeld met oxide inkt en daarna met een penseel en water een beetje uitgevlakt. Om dezelfde kleur te krijgen, is de basiskaart ook met oxide inkt bewerkt. 

En omdat het thema niet zo moeilijk is, hoop ik dat jullie allemaal nog meedoen. De challenge loopt tot en met 31 oktober.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

12 opmerkingen:

  1. wat een mooi CAS kaartje met mooie takje heel stijlvol
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie cas kaart als reminder Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf sfeervol kaartje laat je zien,super!
    (Even je datum aanpassen 😉) xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart geworden, CAS kan ook zo mooi zijn! Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie CAS kaart heb je gemaakt met de gestempelde tak,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke Cas kaart.
    Een kunst om deze kaart te maken.
    niets voor mij voeg dan toch alle keren er iets bij.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie serene kaart! Inderdaad een makkelijk thema, zeker in de herfst!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Bij CAS gaat het om eenvoud en stijl, dit is heel mooi Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. CAS perfection on this wonderful card.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline