donderdag 19 oktober 2023

Week 42

Hallo blogmaatjes,

Oh, the weather outside is frightful...

De herfst is nu toch echt begonnen, maar we zitten ook al over de helft van oktober. Voor de kerstkaart van deze week ben ik bezig geweest met de uitdrukvellen uit boekjes en omdat ik die verschillende heb liggen, heb ik meteen drie zijden van de kaart beplakt.



Waarschijnlijk spookt vandaag de hele dag dit liedje door jullie hoofd. Bij mij wel in ieder geval ๐Ÿ˜ƒ

De kaart is geplaatst bij 52 weeks to Christmas.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline 

29 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart is dit, elke kant ziet er top uit!
    Een schitterende tekst van het liedje, bedankt hรจ ๐Ÿคฃ ๐ŸŽค ๐ŸŽถ

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kaartjes met het leuke dp en de leuke plaatjes
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig kaartje.
    Zo'n leuk papier en zo leuk dat je alle drie de kanten hebt beplakt.
    Fijne dag,
    Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een plaatjes van kaarten , ze zijn zo mooi...
    en ja je hebt gelijk....als ik naar buiten kijk den k ik weer gelijk aan het liedje...hahaha.
    Gezellig dat je er vandaag bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart, lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kerstkaart Caroline.
    Leuke plaatjes.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb van het liedje alleen de begin regel gelezen...uit voorzorg. haha.
    mooie kaart geworden.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Kijk ze eens uit volle borst meezingen. Leuke kaart.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooh wat een enige plaatjes! Heel leuk zeg
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een prachtige kaart Caroline, er is van alle kanten veel op te zien. Ik zing/neurie hier mee met de top 2000.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtig papier heb je gebruikt voor de kaart Caroline! Elke kant van de kaart is zo leuk en sfeervol. En ja, het liedje blijft doorklinken in mijn hoofd. Niet erg hoor... het weer is toch frightful.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooie kaarten. Hele mooie plaatjes heb je op de kaarten. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hahaha, ja, bedankt voor dit liedje in mijn hoofd, Caroline!
    Ik moet toch best een beetje wennen dat het ineens zoveel kouder is, merk ik. Verwend door dat zachte weer.
    Heel leuke kaartjes met die zangertjes, vrolijk geheel!
    Leuk dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Een super leuk kaartje heb je gemaakt en inderdaad een heel gezellig liedje, niet erg om dat de hele dag in je hoofd te hebben en past hier in het Noorden wel goed bij het weer.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hier is het vandaag weer erg benauwd en de zon schijnt Caroline. Je kerstkaart is een plaatje. Ik vind deze kleuren en plaatjes erg mooi gecombineerd.
    Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Toevallig! Ik ben bezig met dezelfde plaatjes en zo leuk om te zien dat jij er iets heel anders mee doet dan ik. Echt een leuke kaart!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ooh wat is dit een lekker sfeervol kaartje, heel leuk die plaatjes!
    Hier is het vandaag warm, ik ben in korte broek gaan hardlopen!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Helemaal gaaf!!!!
    groeten Ineke
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een mooi kaartje en nog wel drie kanten beplakt! Veel te zien! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik draai al 2 maanden kerst muziek op de hobby kamer, Beetje een kerstfanaat hihi. J kaart is super leuk. Hier in het zuiden warm en klef vind ik het.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt Caroline, met deze gezellige afbeeldingen. Je had er al 3 mee kunnen maken! ๐Ÿ˜€ Ziet er leuk uit zo.
    Jij ook nog een fijne dag vandaag.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat MOOI Caroline....soms even lekker aan de slag zonder te veel te moeten denken is ook leuk he!
    Groetjes diny

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nog even geen kerstliedjes voor mij, hoor ;)
    Maar je kaartje is superleuk, wat is er veel op te bekijken! Erg leuke tafereeltjes allemaal, een gezellige kaart daardoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Schitterende kaart heb je gemaakt met deze leuke plaatjes en gaaf zo aan 3 kanten. Ja, het zit hier nu ook in mijn hoofd.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  24. toffe plaatjes op je mooie kerstkaart!
    Groetjes
    Nancy 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat heb je die kaarten mooi samengesteld....ik heb daar altijd veel moeite mee.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een lieve plaatjes heb je gebruikt, het is een hele mooie kaart geworden.
    Liefs, Yvonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Hey Caroline,
    Oh, wat een lieve beestjes op jouw kaart vandaag. Die staat lekker vol!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Really cute imagery on both of these cards.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een gave kerstkaart heb je gemaakt met de leuke plaatjes,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline