vrijdag 20 oktober 2023

Huisje, boompje, beestje

Hallo blogmaatjes,

Op de valreep kan ik nog meedoen aan de huisje, boompje, beestje challenge bij Knutsels & Kadootjes met deze kaart voor een nieuwe woning.


De ontvanger van deze kaart plaatst vaak foto's van dieren en bloemen op haar Facebook pagina. De huisjes zijn gebaseerd op het nieuwbouwplan waar ze gaat wonen.

Gisteren reageerde ik op een aantal blogs en kreeg een melding dat ik geen opmerking meer kon plaatsen, omdat ik het maximale aantal opmerkingen had gemaakt. Dus als jullie geen reactie hebben gekregen, is dit de reden. Heeft iemand meer hier last van?

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Challenge:

19 opmerkingen:

  1. Wat mooi gedaan Caroline, nee ik nog niet gehad, maar jeetje dat is echt zeer lastig, wat is het maximale dan, wel vreemd hoor.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohh die is wel heel erg leuk geworden Caroline. Geen last gehad met opmerkingen maken op blogs. Wel op facebook met berichten plaatsen oeps er is iets fout gegaan ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een prachtig tafereel op je kaart! Ik heb die melding nog niet eerder gezien...

    Creatieve groetjes
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige verhuiskaart Caroline.
    Zo een mooi tafereeltje.
    Ik heb daar geen last van.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je dat prachtig gemaakt, zo'n mooi tafereeltje, echt leuk!
    Ik heb het wel eens dat ik niet kan reageren op een blog, maar ik krijg geen melding waarom dat is.
    Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw een geweldige kaart en leuk idee om lucht voor de letter 'L' te gebruiken. Goed gevonden.
    Dit is een heel mooi tafereeltje geworden.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een prachtig huisje , boompje beestje tafereel! Zo'n melding heb ik nog niet gehad! Heel vervelend.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Oh Caroline, what a fun & fabulous scene you have created!!! Thanks so much for joining in the fun at our Triple B challenge! Good Luck and we hope you’ll come back often.

    Darlene
    DAR’S CRAFTY CREATIONS
    Co-Owner … Can You Handle the Pressure, Double D, Four Seasons, Peace On Earth, Stencil Fun, Simply Clean & Simple, Two Old Bats, Triple B

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een leuke kaart.
    dit soort melding heb ik nog niet gehad. knap vervelend.
    gr Alma

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een keileuke kaart Caroline en mooi op tijd nog voor onze challenge. Dank je wel voor het meedoen.
    Gisteren was je bij mij heel vroeg met je reactie, die is gewoon geplaatst. Hopelijk is dat snel opgelost. In het verleden heb ik dat ook gehad....

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hele mooie kaart met leuk tafereel. Nee, zo'n melding heb ik nog niet gehad. Vreemd. Wel krijg ik nog steeds reacties van een paar jaar geleden in de spam box.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een hele mooie kaart Caroline, wat een leuke huisjes zijn dat zeg!
    Ik lees steeds meer problemen in blogger…heb de melding in het verleden ook wel gehad nu nog niet…ze zullen wel weer wat aan het doen zijn 🙈

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Caroline, wat een leuke persoonlijke kaart heb je gemaakt, ziet er heel gezellig en sfeervol uit op je kaartje. Nee ik heb er geen last van, dat je maar een bepaald aantal reacties achter mag laten. Gelukkig niet..Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. This is an incredibly cute scene with all these die cuts. This took some time cutting all the pieces, adding sponging, layering and gluing down. The work paid off for a wonderful card.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een hele mooie kaart. En wat balen van die reacties, zelf gelukkig geen last van.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat 'n prachtige kaart is dit Caroline, mooie kleuren en knap samengesteld! Het probleem wat je beschrijft, ken ik niet. Wel zat je donderdag in mijn spamlijst, waar ik je uitgehaald heb.
    Fijne zondag nog.
    GROET, Wilma.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooi gepersonaliseerd heb je deze kaart, dat zal ze vast erg gewaardeerd hebben, heel mooi Caroline en je hebt er een topplekje mee veroverd, las ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geen last overigens van de opmerkingen, maar Blogger heeft wel vaker vreemde dingen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline