vrijdag 5 januari 2024

Diepte

Hallo blogmaatjes,

Voor mijn jarige oom maakte ik een dieptekaart. De rand en basis zijn gesneden uit koperkleurig cardstock. 


Met de nieuwe 3d embossing folder van Studio Light en gilding wax heb ik zwart papier bewerkt en vervolgens gesneden met de stans 'Logcabin' LR0831 van Marianne Design.

De kaart doet mee aan GMGC challenge #11 met als thema alles mag.

Bij KIC heeft deze kaart een top plekje gekregen.



Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Marianne Design LR0831
Studio Light SL-ES-EMB16
Crealies Texto negativo 16H

15 opmerkingen:

  1. Wauw wat een stoere kaart voor je oom. Gefeliciteerd met je topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke stoere mannenkaart Caroline.
    Gefeliciteerd met je topper
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Caroline,
    Wat een mooie dieptekaart. Heel erg stoer voor je oom. Gaaf hoor. En gefeliciteerd met je topper kaart.
    Fijne dag.

    lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige en stoere mannenkaart, Caroline. Eventjes onthouden, want ik heb volgende week een mannenkaart nodig....
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige mannenkaart! Goed idee, op deze manier!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een leuke en stoere kaart voor je oom. De gilding wax geeft toch een leuk effect. gefeliciteerd met je toppertje.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel gaaf Caroline met de wax, mooie stoere kaart! Je kerstkaart van gister is ook geweldig!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele stoere mannenkaart! Gefeliciteerd met je topper, echt verdiend!

    Creatief weekend!

    Creatieve groetjes,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oeh, die is mooi, heel stoer!
    Gefeliciteerd met je topper.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. O wow, heel gaaf zeg!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel gaaf, zo leuk met die wax Caroline. Gefeliciteerd met je toppertje.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. This is a wonderful creation . Thanks for entering your card at Girlz Makes Guyz Cards
    Wat een geweldige creatie.. Leuk dat je meedoet met onze challenge bij Girlz Makes Guyz Cards
    Creatieve Groetjes Claudia

    Vanaf heden geef ik workshops en verkoop ik mijn kaartjes via mijn FB groep
    Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes
    You tube:Claudia's Kaartjes
    Blog:Claudia's Kaartjes
    Challenge blogs:
    Girlz Creative Christmas 
    Girlz makes Guyz Cards
    Girlz creative crafts
    Creative sketchy girls

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Caroline,
    Oh, die is mooi! Daar gaat de jarige oom heel blij mee zijn!
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Een geweldige stoere kaart heb je gemaakt, en natuurlijk gefeliciteerd met je topper.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een prachtig kaarje, dank je wel voor je bijdrage aan de Girlz Makes Guyz Cards Challenge.
    Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline