maandag 22 januari 2024

Twinkling H2O

Hallo blogmaatjes,

Wat ben ik blij dat het niet meer glad is en we weer lekker hebben gewandeld het weekend. Ook ben ik nog even mijn hobbykamer ingedoken en ik heb zitten kliederen met inkt en verf. 

Op de achtgrond heb ik met een marker airbrush wat spetters aangebracht en hier en daar wat gestempeld. Achteraf vind ik de achtergrond vrij druk, maar het is weer eens wat anders.



De letters zijn bewerkt met LuminArte twinkling H2O. Dit geeft een mooie glans, maar is op de foto niet zo goed zichtbaar. 


Het was fijn om weer eens iets uit te proberen. Jaren geleden kocht ik een aantal potjes op een beurs om er stempels mee in te kleuren, maar dat gaat me met deze verf niet zo goed af. Daarom heb ik het op deze manier gebruikt.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

16 opmerkingen:

  1. wat een mooi kaartje met de zelfgemaakte achtergrond ik vind het drukke eigenlijk wel mee vallen juist door de gekleurde tekst valt het minder op en past het allemaal goed bij elkaar
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het ook heel fijn dat het nu ander weer is hoor alleen die storm..... maar goed, vanmiddag komt de zon.
    Leuke kaart!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart is het geworden Caroline.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik ben ook blij dat het niet meer glad is.
    ik vind je creatie goed gelukt en mooi met de gekleurde letters.
    groetjes alma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Best wel een (mooie) drukke achtergrond, maar zo komen die mooi gekleurde letters goed tot hun recht. Ik heb ook nog een bak met die potjes staan. Goed idee om ze op deze manier te gebruiken!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk en kleurrijk kaartje heb je gemaakt.
    Ja, die gladdigheid hoeft voor mij ook niet. Maar met de regen en wind van vandaag ben ik ook weer niet blij. Het is ook nooit goed, he ;o)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja sneeuw is mooi om te zien maar vind het zo ook weer prettiger! Ik had meer storm verwacht omgeving Hoorn in NH, maar vond het niet extreem en nu schijnt de zon lekker! Ik vind je kaart niet te druk hoor, met de letters mooi in balans en leuk om weer eens iets anders te proberen toch?!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind je kaart erg leuk geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vind het een mooie kaart en ook leuk gedaan met die verf zo
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gaaf! Lekker stoer en kleurrijk, heel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke en stoere kaart!! Ook wel geschikt om er zo mannenkaarten van te maken. En super dat je de potjes toch nog kon gebruiken.
    Fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is een mooie kaart met deze speciale achtergrond, leuk met de grote letters,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nou dit is heel goed geslaagd Caroline, wat een prachtige kaart xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart, ik vind de balans tussen achtergrond en tekst heel geslaagd, niet te druk.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ken het spul niet waarmee je hebt gekleurd, maar het ziet er wel heel mooi uit! Leuke kaart!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline