maandag 1 januari 2024

DAK challenge # 85 - cupcake

Hallo blogmaatjes,

Een heel gelukkig nieuwjaar met veel gezondheid, liefde en creativiteit voor jullie allemaal. 

Vandaag begint de nieuwe challenge bij Do-Al(l) Kreatives en het thema is cake en/of cupcakes.


Op dit 'zoete' plaatje staan een heleboel cup cakejes en ik heb er een vintage kaart mee gemaakt. Het ribbelkarton (uit een koekverpakking) heb ik gekleurd met distress inkt. Het DP was bijna egaal roze en daarom heb ik dit gepimpt met een achtergrond stempel.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

Studio Light:
Vintage treasures SL-VT-STAMP252
Nature's dream HE-ND-STAMP528

11 opmerkingen:

  1. Leuk thema en wat heb je een mooie kaart gemaakt Caroline!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook voor jou de beste wensen Caroline.
    Prachtige voorbeeld kaart voor de nieuwe challenge.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn beste wensen voor een goed en creatief 2024! Een feestelijke kaart met al die cupcakes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig met deze vintage uitstraling !!!!
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooi kaart.
    De beste wensen voor 2024.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je mooi gedaan! Dat ribbelkarton en het papier met de achtergrondstempel. Het lijkt net of het zo hoort

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Caroline,
    Wat heb je dat mooi gedaan zeg. Een prachtige kaart weer. Heel leuk.
    De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar nog.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het is een mooie kaart en hmmm lekker cupcakes, maar ik wil toch iets minder gaan snoepen.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline