woensdag 24 april 2024

KKT april

Hallo blogmaatjes,

De laatste woensdag van de maand en deze keer was de uitdaging kraft met zwart. 

Lang heb ik er niet over na hoeven denken, want ik had een mannenkaart nodig en wist dat ik nog DP had in kraft met zwart. Het grote alfabet van Marianne Design heb ik uit dit DP gestanst en hier een zwarte mat onder gemaakt. 


Op een gewone A5 kaart heb ik een smaller stuk geplakt dat open kan. Aan de binnenkant een stuk wit met de tekst en alles een beetje versierd in de gevraagde kleuren.


Bij Martina kunnen jullie alle deelnemers van deze maand vinden.

Een fijne dag!

Crealiefs, Caroline

22 opmerkingen:

  1. Haha, dat brilletje boven dat snorretje, leuk!
    Gave kaart Caroline, mooi gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooi kaartje met de stoere kleuren combinatie en de leuke details
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart Caroline.
    Een echte mannenkaart.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kaart, leuk idee om die letters uit dp te stansen, Caroline! En zo met zo'n flap geeft meteen een leuk effect.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een super leuke kaart Caroline. Echt heel mooi gedaan. Een mooie stoere mannenkaart.
    Fijne dag.

    Lieve groetjes,
    Emily

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart !!!!
    Mooi DP, erg geschikt hiervoor.
    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi en stoer deze gave mannenkaart!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk, de verrassing op de voorkant.
    De aankleding is precies juist, niet teveel, niet te weinig en in de goede kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke mannenkaart, leuke tekst ook aan de binnenkant

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja dze kleuren lenen zich perfect voor mannenkaarten!! Hij is mooi geworden!!
    Tot het volgende KKT!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat leuk dat "luikje" aan de voorkant. Mooie kaart.
    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Supergave mannenkaart Caroline!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel mooie kaart en wat een leuke verrassing is het zo, Caroline Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ziet er erg leuk uit ! mooie, stoere kaart
    fijn dat je er weer bij was deze maand,
    groetjes, Martina

    BeantwoordenVerwijderen
  15. goed idee, toffe mannenkaart in de KKT-kleurencombinatie!
    Groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gave kaart maakte je in de gevraagde KKT-kleurtjes, leuk die binnenkant!
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Mooie kaart, mooie kleuren combi hè? Alles komt mooi uit zo, dat papier gebruiken wij ook eigenlijk te weinig. Groetjes Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  18. prachtige kaart voor het KKT Caroline....wat leuk gedaan!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Hallo Caroline,
    Een top kaart in de KKT kleuren.
    De ontvanger zal hier heel blij mee zijn !
    Craft groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hey Caroline,
    Hier ben ik eindelijk met mijn KKT-rondje...
    Ik dacht dat ik bij jou al gereageerd had, maar het is niet zo. Goed dat ik dan terug langs kwam...
    Mooie mannenkaart maakte je in deze kleuren. Ze lenen zich er dan ook perfect voor...
    Liefs,
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie. Ik lees ze met veel plezier!
Crealiefs, Caroline